• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • moruri

Har massa krossad velour hemma, önskar massa tips på vad jag kan göra med det??

• Maggan87
    Gimle skrev 2012-12-16 15:03:26 följande:
    Länge sedan någon skrev något här. Tänkte jag skulle visa upp figurerna jag virkat till en vagnmobil

Men vad fint ! :) Duktig du är!
  • Gimle
    Maggan87 skrev 2012-12-26 22:53:19 följande:
    Men vad fint ! :) Duktig du är!
    Tack  
    BF 27 januari 2013
  • elinp88

Tänkte kolla om någon har något tips.. Funderade på att sy något gosedjur till lillkillen, som snart är tre månader. Har ni något tips på vad, kanske har ni något fint ni sytt? Han har fått rätt mycket nallar, så kanske något annat än just det.. Jag har lånat hem en Kalikå bok från mamma, men har lite svårt att bestämma mig!

• Claudia gbg

Snart blir jag med overlock!!! Har fått erbjudande om att köpa en janome 644d för 4000kr inkl service av min vanliga maskin. Vad tror ni om dealen?
    Någon som har erfarenhet av maskinen?

• Kotthare

Hej! Jag gjorde tidigare en filt av mormorsrutor med akrylgarn. Tyvärr har den gått sönder lite, så jag är sugen på att göra en ny. Nu har jag ju dessutom en bebis i magen (nåja, ett embryo). 

Vad ska jag köpa för garn? Tips? Tänkte beställa online.  

• Trolltoka
    Kotthare skrev 2012-12-28 14:26:29 följande:
    Hej! Jag gjorde tidigare en filt av mormorsrutor med akrylgarn. Tyvärr har den gått sönder lite, så jag är sugen på att göra en ny. Nu har jag ju dessutom en bebis i magen (nåja, ett embryo). 

Vad ska jag köpa för garn? Tips? Tänkte beställa online.  

Bomull. Jag gillar Svarta Fåret's Tilda. Är mjukt och Gosigt.
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 8/1-13*
Svar på tråden Syjunta för gravida!