• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • Hickstead

Jag försöker fynda så mycket som möjligt och håller mig till ren bomull eller möjligeh ull/bomull. Filten jag håller på med nu är ett bambu-garn som är suuuupermjukt :)

• Singo alla

Dagens projekt, en tomtedräkt till 6 mån killen. Nu är vi redo för luciafirande.

Gripbollen var ju riktigt fin "randigkatt", ska se om jag vågar ge mig på den...tålamod!! 
  • Trolltoka
    Singo alla skrev 2012-12-12 13:05:32 följande:
    Dagens projekt, en tomtedräkt till 6 mån killen. Nu är vi redo för luciafirande.

Gripbollen var ju riktigt fin "randigkatt", ska se om jag vågar ge mig på den...tålamod!! 

Sött!
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 8/1-13*
  • Hickstead
    Trolltoka skrev 2012-12-09 20:53:52 följande:

Du har inte sömsmån inräknat på dom då?
    nej jag tycker inte det är nån sömsmån alls. Jag är rätt besviken faktiskt, men det går ju inte att skicka tillbaka heller... 
  • Gimle

Länge sedan någon skrev något här. Tänkte jag skulle visa upp figurerna jag virkat till en vagnmobil

BF 27 januari 2013
  • saraisundsvall

Sååå söta, Gimle!!!

Hugo -07, Edvin -09 och liten skatt i magen beräknas till 19 december
  • Gimle
    saraisundsvall skrev 2012-12-16 18:44:52 följande:
    Sååå söta, Gimle!!!
    Tack
    BF 27 januari 2013
  • junjul
    saraisundsvall skrev 2012-12-16 18:44:52 följande:
    Sååå söta, Gimle!!!
    Jaa, jättefina!! :D
  • Sonrisa
    Gimle skrev 2012-12-16 15:03:26 följande:
    Länge sedan någon skrev något här. Tänkte jag skulle visa upp figurerna jag virkat till en vagnmobil

Åh, vilka fina!! Precis såna som jag hade tänkt virka, men inte kommit mig för än! Har du något mönster?
Svar på tråden Syjunta för gravida!