mikroE skrev 2012-03-04 19:05:55 följande:
Jag hade ett liknande problem, då hade det fallit bort något i pedalen och de fixade det för någon hundring eller så utan problem. Om du är orolig att den blir tung kan du ringa affären och berätta vad som hänt, tror de att det bara är själv pedalen kanske de kan laga det utan maskinen, det kunde de för mig nämligen så jag tog bara med den.
Åhhh du verkar ha lösningen, just eftersom det i förra veckan fastnade en skruv i pedalen, jag hade ingen aning om var det kom i från... tog bort den och körde vidare, någon timme senare kom flippen!!!
lalasmama skrev 2012-03-04 19:37:33 följande:
Du får köra maskinen i barnvagnen?!?

Hahaha ja det skulle varit nått, min sambo ville test köra vagnen i lördags tillsammans med sin dotter, dem la in en liten kanin... så varför inte en symaskin? ;)
Tjobabi skrev 2012-03-04 20:52:47 följande:
Elvi3, det finns en symaskinsaffär mittemot lilla ingången till Liseberg, typ gbg´s älsta symaskinsaffär. De har både nya och begagnade maskiner (hade de förr iaf) och så reparerar de gamla maskiner.
Tror det är denna affären men är inte säker:
www.molndalssymaskiner.se/start/
Kvilletorget på hisingen:
www.lassessymaskiner.se/
Ja det finns säkert massa fler. Du får googla lite mer...

Tack, jag bor själv i Mölndal så det kanske skulle passa...
Tack för alla svar fin ni, jag kommer ringa runt här på förmiddagen och sedan om det behövs ta maskinen i min barnvagn och ta mig dit :P hahahaha... Nej men tack!
ha en skön start på veckan nu!