Juni/Juli mammor...
Jag ger henne i famnen och lägger ner henne sen då somnar hon om.
Jag ger henne i famnen och lägger ner henne sen då somnar hon om.
Indra har fått sin ena uppe nu också och den andra är påväg ut också. Hon är fortfarande snorig så jag tror det har med det att göra=) Hon har hosta också nu istället så det är jobbiga tider=( Hoppas på bättre tider snart!
Men nu sover hon som en stock! somnar vid åtta och sover till åtta. Skönt.=)
Indra kryper inte än men drar sig fram med händerna och tar tag i ngt och kommer oftast fram dit hon ska på ngt sätt =) Hon ställer sig på sin lekgrej från sittandes på golvet. Starka dom är dom där små.
Jag åkte på ena benet när jag var liten. Sen gick jag direkt. Det är så väldigt olika det där.
Kul att dom börjar säga ord! Min lilltjej säger en så länge bbara mammammaaaa något sånt! haha
Hur ser era dagar ut nu? Hur äter och sover dom?
Nu har hon fyra tänder och en femte på g. Har inte märkt ngt speciellt på henne förrutom att hon biter och dregglar som fasen på det mesta( inklusive mitt bröst)! . Banan gjorde henne hård också och vi måste ge henne katrinplommonpure varje dag fölr att hålla igång magen ordentligt. Ger henne dock pure med mango ,banan osv. Men inte banan bara. Bra att hon gillar puren iallfall. Är ju en knasig smak på katrinplommon.
Måste sätta in en go bild på henne när hon åt lunch ute nu i veckan i solen=)

Gud va jag skriver dåligt ser jag nu! =( Har för bråttom.
Ja nu har jag en av varje så nästa får bli vad det vill=)
Har ni ngr tips på hur jag ska få Indra att sova hela natten utan att vakna?