• Ofeigur

Juni/Juli mammor...

Idag var det bvc besök med vaccinering. Hon var jätteduktig och det gick bra. Lite orolig är man ju  iallafall=) Skönt att dom sticker båda två samtidigt så det inte drar ut på tiden så för dom små=)

Nu väger hon 5840g och är 62.6cm lång.=) hattstorlek 40.7   

• Ofeigur
    trollis 81 skrev 2011-10-10 14:01:37 följande:
    Sticker dem båda samtidigt hos er, det gör dem inte här. Önskar dem hade gjort det för som du säger så gör det ju tillräckligt ont iallafall.

Ja det tyckte jag var jättebra. Hon var ledsen ändå så det räcker för mammahjärtat=(
  • Ofeigur
    hjärterum skrev 2011-10-10 19:16:38 följande:
    Av vaccinationen då...?

Ja precis av vaccinationen. Den har redan gått ner idag =) Men i natt var det hett i sängen vill jag lova! Men vi fick sova bra faktiskt. Hon vaknade bara en gång och skulle äta lite.
  • Ofeigur
    hjärterum skrev 2011-10-12 09:39:11 följande:
    3månadersvacciner idag och en Meya som hamnade på 7430g och 63 cm.
    Det gick bra, inte mycket ledsen så nu hoppas vi bara febern håller sig väck här!

Stor tjej=) Ja hoppas ni slipper febern=( det var inge skoj.=(
  • Ofeigur
    Toffs skrev 2011-10-12 11:35:08 följande:
    Amningshjärna deluxe: Har lyckats glömma koden till mobilen, och nu har jag även lyckats låsa den. Så här sitter jag till tidigast fredag, mer troligt måndag eller tisdag, utan mobil. Jippi. Så om det händer nåt med lilleman så får jag gå till akuten och sätta mig där - typ tio mils promenad... hmpf.
    Åh nej!=( låter som något jag skulle kunna göra också haha
  • Ofeigur
    hjärterum skrev 2011-10-15 15:45:16 följande:
    Meya ska bara få standardvaccinationerna.Hon fick sina 1a nu i onsdags, klarade sig
    sig från febern men var gnällig och trött hela första dagen. 
    Skönt att hon slapp febern=)
  • Ofeigur

Igår så snurrade Indra runt i gymmet och blev nog  mest överaskad själv för hon tittade upp på mig och bara  gapade! haha Nu försöker hon hela tiden så nu måsta man väl hålla koll så hon inte far omkring ut på det kalla golvet. 

Idag är det dags för första gången på öf . Det ska bli skoj!=)   

Svar på tråden Juni/Juli mammor...