Liniz77 skrev 2012-03-29 09:37:17 följande:
Kan ju vara ngn utvecklingsfas. Ge mkt närhet o visa att ni inte försvinner om ni går ut från rummet.
Usch att ingen hjälpte dig. Folk är för jävla fega!!!
Rotavirus har båda mina stora haft, de var 2,5 o 1 och maken var iväg o åkte skidor. Min mamma fick flytta in hos mig. Sonens bajshysteri ( gick o höll sig när han började m potta) botades iaf. Trodde verkligen de skulle dö, fick inte inte behålla ngt.
Nikki jag tror man vet när man är klar med barn. Vi har fyra o jag längtar efter att de ska bli stora o livet lite lättare o roligare igen. Slippa blöjor o skötväska etc när man ska ut genom dörren.
Ofeigur är du också gravid! Grattis i så fall o håller timmarna för Larsson denna gång.
Undrat vart du hållit hus!
Jag är nyopererad, tog bort min galla igår. Rätt mörbultad må jag säga!!! Maken är iaf hemma idag. Kunde inte amma förrän nu imorse pga narkos.
Jag har fått jobb! Nytt jobb o börjar 10 april!!!
haha nej jag är inte gravid. Läste du längre upp så såg du det=) Jobbigt att vara sjuk=( Krya på dig snabbt nu!
Hur ofta ammar du? Jag funderar på att sluta göra det nu. Hon ammas morgon och kväll men har inte så mkt mat nu så det blir mest för mys och det vill jag inte vänja henne vid. Hon har sovit i sin säng nu i tre nätter iallfall. En liten bit påväg iallfall=)