Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 20:19:36 följande:
    Lemonina: Hahaha tror du . Ja dags att bita ifrån. Jag är faktigst kass på det själv ibland men när jag inte vill så vill jag inte

Kanske finns någon kurs jag kan gåFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-12 00:09:30 följande:
    Idag fyller jag år, hipp hipp hurra för mig!Glad

Stort grattis på födelsedagenSkål
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-11 22:33:26 följande:
    Help please....
    Gick ju med i den där sajten badoo.
    Fick ett hej från en kille som är från mina trakter, men svarade inte då han inte alls föll mig i smaken...
    Nu har han lagt upp ett annat kort och då ser jag att det är en pappa från sonens klass..Förvånad
    Lite otrevligt att inte säga hej om han nu känner igen mig samtidigt som det inte är någon i min smak. 
    Så vad gör jag? 

Usch vad svårt! Jag hade nog ignorerat, det är väl inte säkert att du känner igen honom och det behöver inte han veta att du gör. Sen om du ser honom igen så säg bara hej som vanligt.
  • lemonina

En timme kvar tills jag ska fika med killen. Känns lite nervöst. Hoppas han inte är blyg bara då blir det jobbigt!

• lemonina

Hade en trevlig fika med killen idag. Han var inte drömmannen men vad gör det:) Förhoppningsvis har jag en ny vän. Han var kanske en aning för frågvis om mitt ex, antagligen för att jag sagt att jag bara var ute efter vänskap eftersom jag inte varit singel så länge. 

• lemonina
    takida skrev 2012-07-12 22:51:55 följande:
    Vänner kan man aldrig få för många avGlad

Nej men precisGlad

Vad har du hittat på idag då? Blivit uppvaktad? 
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-12 23:00:46 följande:
    Nackdelen med att fylla år mitt i sommaren är att de flesta alltid är bortresta när jag fyller år. Men fick allt lite middag och tårta hos pappsen sen har jag haft massa mys med sonen, så en härlig dagGlad

Inga fel med det. Det krävs oftast inte så mycket för att göra en glad när man fyller år numera. Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-12 23:25:05 följande:
    Det märks att folk har semester och annat för sig för här är det ju nästintill öken...

Ja eller hur?! här sitter bara en annan som har "sommarlov"Flört
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-12 23:32:50 följande:
    Hur gick det med extrajobbet du sökte?

Får veta på måndag om jag går vidare för ännu en intervju. Obestämd Sådan process att söka jobb. Herre gud!
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-12 23:38:04 följande:
    Pappa frågade mig idag om jag vill byta efternamn, han släktforskar och har hittat ett namn i släkten som ingen i Sverige heter. Jag är visserligen inte förtjust i mitt nuvarande men byta känns ju hur stort som helst. 
    Ja det förstår jag. Men han skulle vara helt ok med att byta efternamn eller? Själv är jag lite osäker på om jag ens vill ge upp mitt om jag en dag skulle gifta mig. Mitt är ovanligt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!