Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-16 22:03:29 följande:
    Spratat pengarFlört
    Njuut ordentlig av den långa ledigheten!!

Själv ringde jag lönekontoret idag, vi är några tusen anställda men mig har de full koll på stackarna får massa extrajobb tack vare mig, jag har den tjockaste luntan som går att skåda hos demSkrattande
    Varför göra det enkelt när det kan vara svårt liksom!

Jaha märk ord baraFlört

Ooo massa pengar för dig!  

• lemonina

Hmmm dykte upp en snygg kille på badoo. Han frågar mig vad jag gör, jag säger att jag precis ätit och jag frågar vad han gör. Då skriver han "på väg hem från jobbet kom hit och ligg sked :P" då säger jag att "jag ligger inte sked med främlingar" så svarar han "inte jag heller". Ok så varför ens säga så då? blir så irriterad att jag verkar bara dra dessa idioter till mig. Jag har varken urringat eller någon annan del avklädd heller så jag förstår inte.

• lemonina

Ok rond TVÅ!!!

jag säger:

"Vet du vad? ett tips! Om du bara vill ligga med tjejer så fortsättningsvis får du nog jobba lite mer på dina öppningsfraser och inte vara så pang på rödbetan. Tjejer gillar att bli förförda. Ja visst du ser bra ut och detta går säkert hem hos några men inte hos mig. :)"

då svarar han : " Jag sökte ingen ligg har redan kk"     

Ska man skratta eller gråta!?  

• lemonina
    Niklas2k skrev 2012-07-17 15:12:42 följande:
    Han chansade väl..

Tror han är en sådan där kille som bara tror han kan knäppa med fingrarna och att han får vem som helst.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-07-17 15:34:27 följande:
    vill

Fast alla tjejer gillar kanske inte bli förförda.

Nej det var ju just det jag skrev till honom, att det går säkert hem hos några men inte hos mig.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-17 15:34:51 följande:
    Om några timmar ska jag iväg på dejtGlad för kors i taket den verkar bli avSkrattande
    Kul! Hoppas den blir lyckadSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-17 22:12:26 följande:
    Han är så jäkla snygg!!:)

Det låter som det går bra på dejtenGlad
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-07-18 10:10:47 följande:
    Gu va skoj, är kallad till intervju
    Lycka till! Hoppas du får jobbetSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-18 01:26:40 följande:
    Hur kul som helst och smaka, ja tack:)

Nu är det dags att kliva upp ur sängen och sätta sig vid datorn och berätta om snyggingenFlört
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-19 23:30:36 följande:
    Jo svar fick jag men inte blev jag klokare för det. Tror dessvärre inte att han vill ses igen. 

Meen va? efter er trevliga dateGråter jag har precis läst ikapp allt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!