Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-07-15 20:31:07 följande:
    Min "stalker" på Hp har precis gjort sitt 100:e besök på min sida... har han inget vettigare för sig!

Låter du dem hållas så länge? Jag tar bort efter 20:e besöket ungefär, då tycker jag att det börjar bli läskigt.
  • lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 15:30:19 följande:
    Jag tycker att det låter lite olustigt med någon som verkligen förföljer dig där på HP.  Jag har blockat några stycken på MP som besökt mig 20 ggr utan att skriva en enda gång, verkar märkligt.

Glada nyheter från mig! Killen messade i morse och allt verkar som vanligt, vi bestämde när vi skulle ses igen(om 2 veckor men det är ju ett större avstånd) så det känns bra.

Kul att killen hörde av sig till dig! Får vi hoppas att ni får det trevligt nästa gång ni ses.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-07-16 18:43:56 följande:

Nej svaret från HP  var värdelöst. Så där blir det nog ingen hjälp.

Vad sa de?
  • lemonina
    Madida skrev 2012-07-16 19:26:38 följande:
    Ett vanligt standard svar där de skrev att jag skulle anmäla mailen jag fick från honom då det inte är tillåtet att ha flera konton.
    De kan inte ha läst mitt mail öht. 

Nej det kan de inte ha gjort då eftersom han bara har ett konto öppet åt gången. Vad dåligt!
  • lemonina

Är så himla sugen på något sött och försöker bli av med mitt sötsug. Nu sitter jag och tuggar i mig sockerärtor haha!

• lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-16 21:28:52 följande:
    Trodde att det var skrivet till mig Drömmer

Ja jag kom på det sen efter jag postat hehe.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-16 21:33:51 följande:
    Ja det är med han som ställde in sist men det går jag inte med på en gång tillSkrattande
    L: vad ska säga tro? Av korten att döma så ser han rätt sexig utTungan ute o jag tror att han är en rätt rolig och soft kille. Känner inte att det kan tänkas leda till nåt seriöst mer kanske en kille jag kan hänga med:)

Hihi det låter toppen det du!  Oseriöst kan också vara kul.Tungan ute

Försöker själv få till en date med en 26-åring men kan nog ha skrämt iväg honom när jag skrev att jag ville ha en vänskaplig fika i första hand. Men ska försöka lite till
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-16 21:42:08 följande:
    Ja se till att få en dejt med honomSkrattande
    Idag är det måndag ju, hört nåt om jobbet?
    Blir lite irriterad. De startar en rekryteringsprocess sen ska människan på semester så hon kan inte ge besked om det blir något förrän hon är tillbaka. Ja får veta v.33 om det blir någon mer intervju. Seegt!Obestämd  
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-16 21:48:45 följande:
    Drygt!! 
    Läser du nån sommarkurs nu eller har du bara ett långt och härligt sommarlov?

Låååångt sommarlov! Tack o lov att jag spratat pengarGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!