Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-07-26 23:48:52 följande:

Jag tror du menar att man ska vara lite finkänslig och det håller jag också med om att man ska försöka vara. Det finns ju olika sätt att säga saker på "nej jag vill inte träffa dig igen eller " hade en skitkul kväll med dig men det gick väl lite fortarade fram än vad jag räknat med och jag vill vara singel just nu" OK nu ljuger jag i andra meningen som vi ser men det är en vit lögn och det tycker jag är skillnad.Skrattande
    "fortare fram" ska det stå
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-26 23:54:30 följande:
    Är det inte exakt det EH pratar om..?

Vi vet inte han pratar i gåtorFlört
  • lemonina
    Ernst Hugo skrev 2012-07-26 23:56:40 följande:
    Där satt den - vi förstår varandra nu Solig

Knussel? Nja, tänker mer att en del människor förväxlar ödmjukhet med mesighet. Glad Omtanke kostar så lite.

Ja men då så, då är jag med digSolig
  • lemonina
    aVanilla ice queen skrev 2012-07-27 00:19:29 följande:
    Uppriktiga kärleken? Nu hänger jag inte med.

Sen kan man ju vara finkänslig med HUR man serverar sanningen. Tex om man som jag har svårt för tjocka killar så säger jag ju inte att sorry detta fungerar inte för att tycänder inte på tjockisar. utan kan ju säga att du var nog i fluffigaste laget för smak men det som inte fungerar för mig fungerar säkert för någon annan..

Mitt ex är inte det fy 17 han är riktigt rutten med att säga vad han exakt tycker. Jag skäms över honom när han avhyser dejter. Men nu verkar han ha hittat någon att vara nöjd med så det är skönt så slipper han vara rutten mot fler. 

Haha jag kommer ihåg när du pratade om sex i förebyggande syfte tyckte det var så roligt sagt. Jag säger nog att jag vill vara singel i förebyggande syfte samt att jag inte är redo för någoting till dejten, men sen kan det ju självklart förändras. Men jag gillar att avdramatisera hela dejten så att inga förväntningar finns. Låter kanske helt koko men jag tror alltid att dejten förväntar sig mer av mig än vad jag gör av honomObestämd
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 00:49:35 följande:
    Hahaha sex i förebyggande syfte? Låter som något jag skulle kunnat sagt men nu mins jag inte varför jag sa så...

Ja du pratade om någon polis som var så het men du var inte med honom för att du var kär i februarikillen. Hmm..ja tror det var så. Sen så pratade du högt för dig själv, så vi andra hörde att du skulle ha varit med honom i förebyggande syfte HAHA!
  • lemonina

Hmm min heta dejt från göteborg sms:a mig precis. Nu känner jag att det helt plötsligt skulle vart trevligt om han bodde här... Säkerligen just bara för att han inte bor här.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 01:34:52 följande:
    Takida: hmm jo en kan tycka det...

W23! Visste inte att det fanns?! Men det är nog väldigt litet ja. Vad har du för L till det? Jag drar 27/36 vilket är skitsvårt att hitta så brukar få köra lite halvdant 28/34 hahaha

27/32 mee too Skrattande hihi vilka bönor vi är va? men hallå kryssningen sker den eller vad händer? jag vill ju träffa erGlad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 02:07:53 följande:
    Lemonina: Du har inte vägarna förbi den kungliga hufudstaden nästa vecka?

Vad händer då?
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-07-27 12:23:19 följande:
    Hihi behöver egentligen inte vara anonym
    <---- tjoho!

Välkommen!
  • lemonina

Hej hörrniGlad Nu har jag läst så mycket jag orkar här.

Cocacolan: Vet inte allt du gått igenom men det låtet riktigt hemskt. Skönt att du kan bearbeta allt, men tråkigt att du träffade en kille som påminde dig om skiten. Du får skriva av dig här hos oss. Kraaam{#emotions_dlg.flower} 

Takida: Ja jag skulle gjort som du tror jag och skickat ett sms för att kunna gå vidare, vilket du verkar ha gjort. Date dags snart igenGlad   

Jag har ingen date på G vilket känns skönt. Göteborgaren och jag har sms:at varje dag och han vill att jag ska komma dit på besök, men nu snart åker han på semester i en vecka. Känner både att jag vill men ändå inteObestämd Tänk ifall jag blir kär, eller tänk fall han blir kär och jag inte blir det eller ännu värre tänk ifall jag blir kär och han inte blir kär. Vilket dilemma haha. Tänk om jag aldrig mer kommer att bli kär för att jag är livrädd!!! Jag kanske borde hålla mig singel ett tag och inte dejta alls. Åh jag är förvirrad!      

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!