Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-25 17:24:09 följande:
    Nu drar det ihop sig, lite pirrigt är det allt, snart dags för middag
    Lycka tillpå datenSkrattande Hoppas den blir grym!
  • lemonina

Dejten över och det var hett och braDrömmer Men jag är en känslomänniska och kan inte ligga och mysa med en kille efteråt som jag inte är kär i. Så han frågade om han fick stanna och jag sa att jag hellre sover själv. Vi visste ju båda två att det inte skulle bli mer men fick ändå intrycket av att han blev lite ledsen.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-26 03:51:39 följande:
    Här nattsuddas det också eller tja, jobbar natt nu ska jag läsa tillbaka lite och se vad ni haft för er

Oh fler som nattsuddar trevligtSkrattande ja jag borde också läsa lite vad alla sysslar med känner att jag inte har riktig koll här har varit så upptagen av annat hehe.
    Cocacola skrev 2012-07-26 03:53:34 följande:
    Ja, men är inte på lika bra humör som dig. Har lyckats bli ofrivilligt pussad på, och kramad och tja, hade en rätt skum kväll. Måste ha en sjuhelvetes utstrålning eller något för jag är prickig och borde inte ge såna tankar hos någon men fick även erbjudande om att sova över och han hade klart annat än sovande i tankarna. Alltså va fan?
    Men va? det låte ju inte så kul. Men varför är du prickig?  Du måste vara en riktig heting då när inte ens prickar kan stoppa folkFlört

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-26 03:58:23 följande:
    Försöker smälta logiken i det där... men det låter som att du hade en trevlig kväll.
    Jag hade en jätte trevlig kväll. Killen är snygg trevlig men jag vill vara singel ett tag, behöver vara singel ett tag, men jag har fortfarande behov som ibland måste ses till. Antagligen är det därför jag bara träffar killar som är på genomresa eller som jag vet att det inte kan bli mer med, för att jag vill ha det precis så. Nu har jag varit så tydlig det bara går att vara tycker jag, men det känns som när jag är det blir killarna bara mer intresserade av att ses igen.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-26 04:10:51 följande:
    Nej, inte alls kul. Muttrar lite småilsket över det manliga släktet för tillfället.

Tja, de flesta kom direkt efter de andra som kliade så jag antr att de hör ihop. Fick typ lika i ansiktet för 3 dagar sen eller så och antar att det hänger ihop, ser inte ett dugg trevligt ut.

Haha, jag måste väl vara de då. Är rätt skepiskt till det för jag känner mig defintivt inte så men med tanke på hur somliga beter sig börjar jag nästan undra.

Men det är väl inte röda hund va? som de pratat om på nyheterna att det börjat sprida sig Förvånad Fy på mig som skrämmer upp dig nu, men kom bara att tänka på det. 

• lemonina
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-26 10:49:23 följande:
    Lemonina: Låter väl som en jättetrevlig kväll! Och jag förstår det där med att stanna och sova ihop, jag känner också att det måste vara känslor inblandade. Annars är det jobbigt att vakna upp med personen, och det beror säkert på att jag är känslomänniska. Däremot att ha sex går ju bra om attraktionen finns där.

Min dejt gick jättebra igår! Supermysigt och trevligt, pratade om allt mellan himmel och jord, åt god mat och drack vin. Nice! Sedan hamnade vi hos mig och hade sex ett par gånger, så jag är nöjd. Han stannade dock inte och sov över men det berodde på andra anledningar än att känslorna inte fanns där. Vi har redan messat lite nu på morgonen.

Ja det var ett litet äventyrSkrattande Nu har jag återgått till vardagen igen och det känns helt ok.

Vad härligt! GladDet låter som du hade en himla trevlig dejt du med och jag antar att ni ska ses igen eftersom ni messar varandra. Har ni sagt när ni ska ses nästa gång?
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-26 04:37:00 följande:
    Nejdå, ingen röda hund. Fick nytt vaccin (eller vad det nu är man får) efter att minstingen föddes, hade tydligen gått ur eller något och de hade misat att ge mig det efter förlossningen innan. Nice lixom, så jag fick oroa mig över röda hund under graviditeten med minstingen, som att jag inte hade tillräckligt att oroa mig över ändå då...
    Vilken tur:) Hoppas prickarna försvinner kan inte vara kul att gå runt med dem. Hoppas du även kommit över gårdagens framfusiga killar. Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-26 15:58:45 följande:
    Det ser något bättre ut med prickarna nu tycker jag men d lär ta ett tag innan de är borta. Minst några dagar iaf men jag hoppas det räcker. Borde ju vara borta om en vecka kan jag tycka och det får de lov att vara för då tycker jag att det är dax för dejt nr 3. Fast vi får väl se om det blir nån sån då men det vore inte fel. Skrattande

Delvis men inte helt. Det blev så jävla konstigt och jag är faktiskt lite rädd för att han ska dyka upp här rätt vad det är. Kommer att ha stängt och låst när han inte jobbar ett tag framöver tills jag ser vad som händer.

Men varför är du rädd att han bara ska dyka upp hemma hos dig?  
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-26 18:57:20 följande:
    En stilla fundering..

Jag hoppas innerligt att de av er som har lite casual sex gör klart för personen att det handlar om just casual sex.. för det kanske vore lite taskigt annars.

Det är ingen kritik mot casual sex, jag är definitivt den siste som kommer kasta sten i det glashuset. Men tänkte att det borde påpekas..

Jag sa till han jag senast träffade att jag inte varit singel så länge och inte var ute efter en relation så jag hoppas och tror att han var införstådd med att det bara var just sex. Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!