Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym

Ungefär varannan dag, och alltid när jag duschat.

Jag har inga flytningar och brukar inte svettas. 

• Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-07-30 11:07:50 följande:
    Ungefär varannan dag, och alltid när jag duschat.

Jag har inga flytningar och brukar inte svettas. 
    Kan man svettas i trosorna?     Flytningar  slipper jag också.  Byter nog trosor lite oftare än du -  dock inte varje dag som tidigare i livet,  när jag jämt hade folk omkring mig.
  • Thalis
    Anonym skrev 2011-07-29 17:33:11 följande:
    Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
    Varje dag!
    Mamma till A, A, A och V.
  • Trynträ

Varje dag. Allt annat är ju äckligt. Man blir ju svettig, flytningar, urin och f*n och hans moster därnere. Luktar ju skunk efter en dag. Duscha är ju också ett måste.

• Trynträ
    Anonym (Fräsch) skrev 2011-07-29 19:34:22 följande:
    Eftersom jag duschar varje morgon (!!!) så tar jag ju självklart på mig ren underkläder varje morgon. Dessutom använder jag trosskydd, hur kan man inte göra det? Flytningarna missfärgar ju trosorna, det är lättare att byta skyddet än trosorna om det behövs under dagen.
    Har hört att man inte ska använda trosskydd varje dag för att det blir för tätt och man lättare får svamp. Vet dock inte om det stämmer.
  • Trynträ
    E3mz skrev 2011-07-30 10:57:08 följande:
    Ofta man byter varje dag.. då hamnar ju alla i tvätten då finns det ju inga kvar :S
    Varje dag e överdrivet tkr jag. Att duscha varje dag är också överdrivet. Isf varannan dag eller var 3 dag
    Beror ju på hur många man har och hur ofta man tvättar.
  • Anonym

Jag är inte mycke för att hålla på att duscha o byta kläder hela tiden.
    Tror jag byter ett par ggr/månaden.Oftast byter jag då jag inte kommer ihåg när jag bytte senast.Använder trosskydd,men skulle de bli någon fläck av nått slag,så vänder jag bara trosan ut o in.

• frukarlssonn
    Trynträ skrev 2011-07-30 11:25:19 följande:
    Har hört att man inte ska använda trosskydd varje dag för att det blir för tätt och man lättare får svamp. Vet dock inte om det stämmer.
    Jo, det har jag hört med!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Trynträ
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-30 11:14:49 följande:
    Kan man svettas i trosorna?     Flytningar  slipper jag också.  Byter nog trosor lite oftare än du -  dock inte varje dag som tidigare i livet,  när jag jämt hade folk omkring mig.
    Man har väl svettkörtlar mellan benen likväl som på andra delar av kroppen. Har dina trosor aldrig blivit svettiga när du t.ex tränar? Man blir ju t o m svettig i hårbotten. Trots det så tvättar folk inte håret när de tränat vilket jag finner rätt otroligt. Hur fräscht är det på en skala att inte blöta håret efter ett spinningpass liksom.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)