• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Kimona
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 15:26:00 följande:
    Exakt... vem vill slicka en tjej som duschar ens varannan dag.... även om han inte duschar kroppen varje dag så tvättar man väl för i h-vete underlivet varje dag MINST iaf? Stackars dessa tjejers män... Jag lider verkligen med dom!
    Jahaaa så nu måste man ställa sig i duschen för att kunna göra rent mellan bena? Vatten från handfatet funkar inte eller?
  • Kimona
    Ung Mamma 91 skrev 2011-07-30 16:47:30 följande:
    Nu e ju oxå fårgan här , hur mycket trosor har ni ? :o måste ju va kalsmycke som ni byter. ja byter varannan dag , är lagom tkr jag. har väll en 20 par...
    Jag har kanske 15 vanliga och några string. Dock använder jag bara string när det krisar med andra trosor
  • Anonym (12345)
    T e s s skrev 2011-07-30 20:38:59 följande:
    Ca 1-2 ggr om dagen då jag tränar i stort sett varje dag! Säkert ganska onödigt ibland men det är av ren vana o det är ju aldrig gott att dra på sig svettiga trosor igenFlört!Nej, jag har inte problem med flytningar men tycker det är gott att ta på sig rent efter en ren o fräch dusch! Kyss
    JO men inte duschar man varenda dag eller? Slöseri anser jag.. Men sen verkar jag ha tur som inte svettas och har en massa klabb mellan benen etc..
  • Daffi76

Varje dag byts det trosor, ibland kan det bli två byten under samma dag.

• Kimona
    Anonym (12345) skrev 2011-07-30 20:30:20 följande:
    Ca en gång i veckan, är fräsch ändå. Förstår inte hur folk kan slösa med att byta en gång om dagen faktiskt. Är ni så ofräscha eller whats the deal? Kommer det ut så mycket klägg ur era underliv verkligen? Kanske ska kolla upp det? Kanske är svamp eller nån annan infektion? *bryr sig om*
    Vadå slösa?
    Menar du att det inte hamnar något alls i dina trosor förrän efter en vecka??
    Då kanske DU ska ta och kolla upp om det är något fel
  • Kimona
    Anonym (Labolina) skrev 2011-07-30 20:40:16 följande:
    Hur vet du hur du luktar? Du är ju van vid din egen lukt och märker säkert inte av den. Min man duschar inte varje dag om man inte är på honom och han känner inte lukten själv, men det gör jag.

Jag har jobbat ihop med folk som bara duschar ett par ggr i veckan och som hävdar att de inte luktar. Tyvärr har jag varit för snäll för att berätta sanningen men de har luktat. Speciellt en tjej luktade illa både från kroppen och munnen, jag mådde illa av henne. Hon duschade 3 ggr i veckan.
    Jag känner faktiskt när jag luktar svett och sedan kan jag tala om att min sambo duschar lika ofta som jag och han använder inte ens deo. Ändå luktar han inte illa.
  • Anonym (12345)
    Kimona skrev 2011-07-30 20:53:16 följande:
    Vadå slösa?
    Menar du att det inte hamnar något alls i dina trosor förrän efter en vecka??
    Då kanske DU ska ta och kolla upp om det är något fel
    Det är inget fel på mig, har väl tur antar jag.. Nej, det är inget konstigt i mina trosor ens efter en vecka, luktar inte illa heller, och har inte fått några complains från mina pojkvänner/flickvänner heller. De har alltid gillar mina dofter och smaker så att säga.
  • Kimona
    Anonym (12345) skrev 2011-07-30 20:58:48 följande:
    Det är inget fel på mig, har väl tur antar jag.. Nej, det är inget konstigt i mina trosor ens efter en vecka, luktar inte illa heller, och har inte fått några complains från mina pojkvänner/flickvänner heller. De har alltid gillar mina dofter och smaker så att säga.
    Då är väl du lyckligt lottad
  • Anonym (12345)
    Kimona skrev 2011-07-30 20:59:56 följande:
    Då är väl du lyckligt lottad
    I guess.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)