• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Jenniifer

varje dag, morgon och kväll. Känner mig smutsig annars..

• Memento mori

Tjejer och deras trosor .. byter högt och lågt.  Glad   Jag är så där omedvetet på min dotter när hon är  hos mig med trosbyten. Sitter i skallen det där med trosor.  Min dotter.. 8 år nu.. blir tokig ibland på mig.. har du bytt trosor..ta nya.. bla bla Glad   Hon tar på nya på morgonen innan skolan.. sedan kan jag be henne att byta när hon kommer från skolan... sedan efter duschen på kvällarna innan sängen. Sen nya när hon vaknar. ..  

Men är väl normalt då. när man läser lite.. Man sköter sina trosbyten Glad 

• Anonym (MP)

Oftast varje dag, men ibland mer sällan. Jag har inga flytningar eller liknande så mina trosor är som nytvättade efter två dagar också. Luktar inte illa och är inte alls kladdiga.

Jag skulle nog byta oftare om jag hade problem som flytningar, inkontinens eller annat. Jag tvättar snippan varje dag med parfymfri tvål och vatten och tvättar alltid rumpan efter jag har varit på toan - med våtservett.

• Dreams Never Ends
    Anonym (MP) skrev 2011-07-30 16:03:40 följande:
    Oftast varje dag, men ibland mer sällan. Jag har inga flytningar eller liknande så mina trosor är som nytvättade efter två dagar också. Luktar inte illa och är inte alls kladdiga.

Jag skulle nog byta oftare om jag hade problem som flytningar, inkontinens eller annat. Jag tvättar snippan varje dag med parfymfri tvål och vatten och tvättar alltid rumpan efter jag har varit på toan - med våtservett.

Medveten om att e-koliebakterier inte syns? Jag tvålar in röven efter jag skitit men ändå byter jag trosor varje dag.
  • Cailyn

Jag byter varje dag, ibland en extra gång om det blir en extra dusch eller så...

• Anonym (ofräscht!)
    etanol skrev 2011-07-30 00:49:58 följande:
    EN? Fan det hamanr hos mig var tredje månad ungefär...pevaryl i tre dagar, både invärtes å kräm, sen är jag back to normal igen.

Trososr och annat ska tvättas i minst 60 grader, annars överlever svampsporerna.
  • Anonym (Hmmm)
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 15:46:42 följande:
    Men Sverige är ju inte direkt känt för att sköta underlivshygien så bra.
    Håller med om det. Och känt; på vilket sätt? Genom att inte alla har bidé?
  • Anonym

En gång per dag, ibland två ggr, man vill ju vara fräsch ;)

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)