Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Varje dag såklart. Allt annat är ofräscht och ohygieniskt.
varje dag, morgon och kväll. Känner mig smutsig annars..
Tjejer och deras trosor .. byter högt och lågt. Jag är så där omedvetet på min dotter när hon är hos mig med trosbyten. Sitter i skallen det där med trosor. Min dotter.. 8 år nu.. blir tokig ibland på mig.. har du bytt trosor..ta nya.. bla bla
Hon tar på nya på morgonen innan skolan.. sedan kan jag be henne att byta när hon kommer från skolan... sedan efter duschen på kvällarna innan sängen. Sen nya när hon vaknar. ..
Men är väl normalt då. när man läser lite.. Man sköter sina trosbyten
Oftast varje dag, men ibland mer sällan. Jag har inga flytningar eller liknande så mina trosor är som nytvättade efter två dagar också. Luktar inte illa och är inte alls kladdiga.
Jag skulle nog byta oftare om jag hade problem som flytningar, inkontinens eller annat. Jag tvättar snippan varje dag med parfymfri tvål och vatten och tvättar alltid rumpan efter jag har varit på toan - med våtservett.
Jag byter varje dag, ibland en extra gång om det blir en extra dusch eller så...
Morgon och kväll, ibland bara morgon.
En gång per dag, ibland två ggr, man vill ju vara fräsch ;)