• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (12345)
    happy 78 skrev 2011-07-30 21:03:12 följande:
    varje dag så klart! tjejer behöver det!
    Inte alla ...
  • skåningentösen

Amen seriöst! Fy fan vad äckligt. Klart man byter till rena trosor varje dag och duschar varje dag innan man går hemmifrån! Om inte för att det behövs så för att man luktar gott, det är skönt och för att man mår bra av det. Jag svettas inte heller eller luktar men jag gillar att lukta tvål, parfym och nytvättat. Skulle aldrig gå och lägga mig i samma säng som en man som inte duschat och tvättat sig. Örk, vad äckligt!

Vad är det med folk??? 

• Anonym (12345)
    skåningentösen skrev 2011-07-30 21:33:23 följande:
    Amen seriöst! Fy fan vad äckligt. Klart man byter till rena trosor varje dag och duschar varje dag innan man går hemmifrån! Om inte för att det behövs så för att man luktar gott, det är skönt och för att man mår bra av det. Jag svettas inte heller eller luktar men jag gillar att lukta tvål, parfym och nytvättat. Skulle aldrig gå och lägga mig i samma säng som en man som inte duschat och tvättat sig. Örk, vad äckligt!

Vad är det med folk??? 
    Vad är det som är äckligt om det inte är något som ÄR äckligt där nere liksom? Relax a little...
  • Anonym
    Anonym (12345) skrev 2011-07-30 20:37:37 följande:
    Men har du kollat så att det inte är nån infektion eller så? Eller är det så olika på tjejer? Att en del har mer grejer som kommer ut eller så?
    ja efter förlossning, 100 gynbesök mm hade jag nog vetat om det var en infektion. tvärtemot så säger de att jag har väldigt friska flytningar haha
  • Anonym (12345)
    Anonym skrev 2011-07-30 21:48:02 följande:
    ja efter förlossning, 100 gynbesök mm hade jag nog vetat om det var en infektion. tvärtemot så säger de att jag har väldigt friska flytningar haha
    Åh najs med friska flytningar liksom.. Låter ju hur läckert som helst.
  • Anonym
    Anonym (12345) skrev 2011-07-30 21:51:36 följande:
    Åh najs med friska flytningar liksom.. Låter ju hur läckert som helst.
    eller hu haha. men positivt är det har helt enkelt mkt flytningar utan att det är nått fel
  • Anonym (12345)
    Anonym skrev 2011-07-30 21:53:10 följande:
    eller hu haha. men positivt är det har helt enkelt mkt flytningar utan att det är nått fel
    Ja men det är ju bra, då är man olika alltså. Har inte riktigt reflekterat över det här med vad som är vanligt med att läcka ut så att säga. Därav mina frågor och funderingar.
  • Anonym (12345)
    WhiteAngels skrev 2011-07-30 21:52:15 följande:
    Minst två ggr per dag
    Wow vad mycket underkläderstvätt ni måste ha! Gör ni annat än att tvätta undies?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)