• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-30 19:34:00 följande:
    Jag använder inte trosor.  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • fluu

I vanliga fall varje dag. Nu under graviditeten blir det ibland(ofta) flera gånger per dag.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Lisa75

Varje dag, när jag tränar eller det är väldigt varmt ute blir det ett extra byte.

• Kalasbraigt

Varje morgon och ofta under dagen/eller kvällen om jag duschat.

• Anonym (MP)
    mammasälskling skrev 2011-07-30 18:19:04 följande:
    alla har flytningar, annarfs mår inte muffen bra!
    det är normalt att ha flytningar det är inte normalt att dom luktar illa!
    Jag har inga flytningar, aldrig som kommer ut i alla fall. Jag väntar mitt tredje barn för tillfället och har inga flytningar nu heller. 

Min muff mår prima. Den är frisk, fuktig och utan obalans. Jag tvättar henne med varmt vatten, oparfymerad tvål när jag har mens och smörjer sedan in henne med mandelolja - varje dag. Fungerar utmärkt!

Börjar undra om min vegankost kanske bidrar en del. Det sägs att mycket socker och raffinerad mat ger obalans i underlivet. 

Man kanske kan ha flytningar UTAN att det märks utanför muffen? Eller så är det något fel på min helt enkelt. SkämsTog på mig rena trosor i morse och det finns inte ett spår av någonting i dessa.
  • O Z
    sirisdotter skrev 2011-07-30 10:06:00 följande:
    Du verkar aldrig ha bott inneboende (som studerande vid bostadsbrist och /eller brist på pengar) ?    Då kan man i bästa fall ha egen toalett med tvättställ.   Någon gång i veckan verkade det gå an att få låna hyresvärdens badrum för att tvätta håret....     På gymnasiet hade man väl jympa ibland och kunde duscha i skolan.   
    På  universitetet var det inte riktigt så.
    Då hade jag inte varit långvarig på det boendet. Duscha bör väl ändå ingå i hyran?
  • Anonym (MP)
    Anonym skrev 2011-07-30 19:34:00 följande:
    Jag använder inte trosor.  {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)