Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
seriöst var tredje-fjärde dag? är jag den enda som typ har flytningar emellanåt? hur fresh är det då att byta så sällan??
Hahaha nä skulle vara orealistiskt om de "hoppade" in. Men visst samlas det e-kolibakterier runt analöppningen när man varit på toa och gjort nr 2 även om man torkat sig med papper. Det kan väl alla räkna ut, kanske blir något mindre om man tvättar sig regelbundet. I en undersökning för ett tag sedan gjorde man en odling på ett toalettpapper från en offentlig toalett och hittade lika många bakterier på toalettpappret som det finns runt en analöppning snacka om härd. Det är klart att det blir mer ansamling av att inte tvätta sig.....men alla gör ju som dom vill. Sverige är trots allt ett fritt land.
Byter varje dag, ibland två gånger om dagen. Ibland byter jag dock inte trosor dagen efter om jag har duschat kvällen innan och bara använt trosorna en timme eller så. Då använder jag glatt samma dagen efter också ;)
Är ts kvinna?
Med flytningar och grejer är det ju skitäckligt att inte byta varje dag?
Jag byter minst varje dag, och minst två ggr om dagen som gravid. Det behövs.