• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • linas fina
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-07-30 16:19:46 följande:
    Håller med om det. Och känt; på vilket sätt? Genom att inte alla har bidé?
    Bidé är faktiskt inte alls så dumt. Vi bor i ett sjuttiotalshus med bidén kvar. Sambon vill albsolut ta bort den när vi renoverar. Men ack vad bra den varit vid mens, vid barns bajsatacker m.m.
  • Anonym (skunken)

Varje morgon och alltid även efter träning, givetvis. Inget annat funkar om jag inte ska lukta skunk bigtime.

• Ung Mamma 91

Nu e ju oxå fårgan här , hur mycket trosor har ni ? :o måste ju va kalsmycke som ni byter. ja byter varannan dag , är lagom tkr jag. har väll en 20 par...

• Anonym

Byter trosor och duschar varje dag.
    Klart det luktar annars! Ni blundar bara för det och blir så hemmablinda ni som inte byter på 3 dagar.
    När jag blev tillsammans med min pojkvän tyckte han att jag var fräsch därnere. Innan hade han tydligen varit tillsammans med en annan tjej som tydligen hade svårt att hålla sig ren därnere, så i början vågade han aldrig sig ner dit, men när han väl gjorde det på mig blev han glatt överraskad :) Kan tänka mig att det luktar hemskt fränt och surt blandat med rumplukt därnere annars USCH OCH FY!! Att tvätta sig är att rekomendera. Tänk på att ni sprider e-kolibakterier på offentiga toaletter o dyl.Kräks

• Cloud

Självklart byter jag varje dag.

Låter riktigt, riktigt sunkigt att inte göra det.

• 2 små prinsessor

Byter självklart varje dag. På frågan om hur många par jag har svarar jag att jag har tillräckligt många för att kunna byta varje dag och tvätta lagom ofta

• Anonym (right)
    Anonym (MP) skrev 2011-07-30 16:03:40 följande:
    Oftast varje dag, men ibland mer sällan. Jag har inga flytningar eller liknande så mina trosor är som nytvättade efter två dagar också. Luktar inte illa och är inte alls kladdiga.

Jag skulle nog byta oftare om jag hade problem som flytningar, inkontinens eller annat. Jag tvättar snippan varje dag med parfymfri tvål och vatten och tvättar alltid rumpan efter jag har varit på toan - med våtservett.

Det är inte normalt att inte ha flytningar.. 
  • AleidaGuevara
    Ung Mamma 91 skrev 2011-07-30 16:47:30 följande:
    Nu e ju oxå fårgan här , hur mycket trosor har ni ? :o måste ju va kalsmycke som ni byter. ja byter varannan dag , är lagom tkr jag. har väll en 20 par...
    Nu har jag i och för sig rätt många trosor, men jag har även en tvättmaskin jag använder.

Som svar på ts, jag byter morgon och kväll.
  • Anonym

jag byter varje morgon och om jag haft string eller speciella dag-trosor så byter jag även till "sov-trosor" på kvällen. så minst en gång per dag ibland två :)

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)