• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (ofräscht!)
    Ellaria skrev 2011-07-30 17:36:48 följande:
    Jag luktar inte om jag inte bytt på mer än en dag. Jag svettas kanske inte lika mycket som du, vem vet? Alla är olika liksom.

Du luktar inte vad du kan känna, men andra kan känna lukten från dig.
  • Anonym (RENLIG)

Jag byter typ var tredje dag.... O ni som tjatar om att det kommer flytningar i trosorna - jag har alltid papper som jag vikt i trosorna, kommer sällan flytning på trosorna (skulle det göra det byter jag direkt även om d bara gått en timme sedan jag bytte senast).

Och hur gör ni egentligen när ni bajsat? Jag tvättar mig iallfall ordentligt så jag behöver inte oroa mig! Tvättar med vatten och torkar sedan med papper. 

• Anonym (tvättmaskinen)

Byter varje dag!! 

• Anonym (usch)
    Anonym (Va?) skrev 2011-07-30 18:49:36 följande:
    Är ts kvinna?

Med flytningar och grejer är det ju skitäckligt att inte byta varje dag?

Jag byter minst varje dag, och minst två ggr om dagen som gravid. Det behövs.
    Ts, bör ju vara kvinna eftersom hon har trosor... (Hur många män har det?)
  • Ellaria
    Anonym (ofräscht!) skrev 2011-07-30 19:03:17 följande:
    Du luktar inte vad du kan känna, men andra kan känna lukten från dig.
    Du tror inte nån hade påpekat det för mig då? Typ mitt ex med huvudet mellan mina ben? Tro mig, jag luktar inte. Jag har tillochmed frågat honom.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym (usch)
    Anonym skrev 2011-07-30 19:34:00 följande:
    Jag använder inte trosor.  {#emotions_dlg.djavulsk}
    Är du man eller vill du bara ha rumpan bar?
  • Mandel

Jag tar på mig ett par rena string på morgonen och tar av dem på kvällen. Då tar jag antingen på mig ett par vanliga trosor som jag har när jag sover eller så sover jag utan trosor.
    Nästa morgon tar jag ett par rena string igen. Ska jag har kjol under dagen så kanske jag tar ett par vanliga trosor. Det beror på kjolens vidd och vinden ute

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym
    Anonym (usch) skrev 2011-07-30 19:36:06 följande:
    Är du man eller vill du bara ha rumpan bar?
    Haha, jag är kvinna. Har alltid avskytt trosor, känner mig bara instängd. 
  • Anonym

Jag byter trosor varje dag och ibland två om jag duschar det har jag alltid gjort. Äckligt vore väl annars eller ?

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)