• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (Labolina)

Den här tråden får mig att kräkas.

• Anonym (12345)
    Anonym (Labolina) skrev 2011-07-30 21:54:51 följande:
    Den här tråden får mig att kräkas.
    Oj då, bäst att du skyndar vidare då. att kräkas är ju inge vidare... Hoppas att du kryar på dig snart vännen, kram kram.
  • FasterK

Byter varje till var tredje dag. Det beror på hur smutsiga/svettiga de är. ...och nej, jag är inte det minsta äcklig eller ohygienisk. Har inte mycket flytningar.

• Anonym (12345)
    FasterK skrev 2011-07-30 21:56:21 följande:
    Byter varje till var tredje dag. Det beror på hur smutsiga/svettiga de är. ...och nej, jag är inte det minsta äcklig eller ohygienisk. Har inte mycket flytningar.
    Tummen upp! Fler som inte behöver tvätta undies vareviga dag..
  • Ellaria
    skåningentösen skrev 2011-07-30 21:33:23 följande:
    Amen seriöst! Fy fan vad äckligt. Klart man byter till rena trosor varje dag och duschar varje dag innan man går hemmifrån! Om inte för att det behövs så för att man luktar gott, det är skönt och för att man mår bra av det. Jag svettas inte heller eller luktar men jag gillar att lukta tvål, parfym och nytvättat. Skulle aldrig gå och lägga mig i samma säng som en man som inte duschat och tvättat sig. Örk, vad äckligt!

Vad är det med folk??? 
    Det är inte äckligt att inte duscha varje dag. Jag hatar att duscha men självklart gör jag det ändå, dock inte varje dag. Finns absolut ingen anledning till det om jag inte har svettats eller är smutsig. Duschar man varje dag torkar man ut huden och slösar massor med vatten.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • bad gyal
    Ellaria skrev 2011-07-30 22:00:17 följande:
    Finns absolut ingen anledning till det om jag inte har svettats eller är smutsig. Duschar man varje dag torkar man ut huden och slösar massor med vatten.
    True
  • Anonym
    Ellaria skrev 2011-07-30 22:00:17 följande:
    Det är inte äckligt att inte duscha varje dag. Jag hatar att duscha men självklart gör jag det ändå, dock inte varje dag. Finns absolut ingen anledning till det om jag inte har svettats eller är smutsig. Duschar man varje dag torkar man ut huden och slösar massor med vatten.
    Oj då så präktig du är Skrattande men det verkar som om du har svårt för folk som vill känna sig nyduschade, varför? Känner du dig mer ofräsch i jämförelse med dom då eller?
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)