Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Räcker det inte vända fram och bak efter 2-3 dygn?
Jag tror att det The Rain Girl menar är det faktum att depression är vår tids största sjukdom och aldrig förut har vi haft det så bra som vi har i detta lyxland... Det finns många länder där det påstås att det inte finns utbrändhet utan att det skulle vara något sorts Svenskt påfund...
Jag säger att jag inte vet vad jag ska tro, jag kanske varit deprimerad i flera år utan att ha veta om det, ingen aning :)
Minst en gång om dagen.. Har väl hänt ibland att det gått 1 ½ dygn mellan oxå såklart.. Men pga flytningar och svett byter jag varje dag. Sover utan och då kan jag verkligen inte sätta på mig samma som jag hade dagen innan.. Då har dom ju blivit stela av flytningar
Även min sambo byter kalsonger varje dag :)
Vilket man inte kan säga att ett av mina ex gjorde.. där fick jag tjata om ca varannan vecka om att han skulle ta en dusch och byta kläder (han trodde det räckte med att tvätta sig under armarna USCH!!)
byter varje morgon och varje dag efter dusch... trodde det var en självklarhet...
men som TS skriver att hon inte byter på 2-3 dar, så kan man väll inte duscha på 2-3 dar heller, för man tar väll inte på sig samma trosor efter man duschat?!
USCH!!!!!!!!!
Minst en gång om dagen såklart! Fick vi lära oss både på hemkunskapen och biologin i skolan