• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • roflmao
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-31 00:27:26 följande:
    Gud vad tråkigt att vara en så bitter människa och tycka så synd om sig själv :/ Tror vissa är väldigt bortskämda på att få bo i Sverige, Sånna som hon kanske borde flytta till afrika och se hur det är där, DÅ kan man tala om att vara deprimerad.
    Depression = "tycka synd om sig själv"?
  • Ellaria
    Gud vad tråkigt att vara en så bitter människa och tycka så synd om sig själv :/ Tror vissa är väldigt bortskämda på att få bo i Sverige, Sånna som hon kanske borde flytta till afrika och se hur det är där, DÅ kan man tala om att vara deprimerad.
    Ja, fy fan för människan vars hjärna inte producerar tillräckligt mycket seretonin.

Läs på lite, va? Du skämmer ut dig själv.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym (luul)
    Säger hon som är slav under sin man...
  • Kimona
    Så du menar att man inte kan vara deprimerad bara för att man är svensk? Man kan ha genomgått helveten i Sverige också ska du veta
  • Henkan

Jag tror att det The Rain Girl menar är det faktum att depression är vår tids största sjukdom och aldrig förut har vi haft det så bra som vi har i detta lyxland... Det finns många länder där det påstås att det inte finns utbrändhet utan att det skulle vara något sorts Svenskt påfund...

Jag säger att jag inte vet vad jag ska tro, jag kanske varit deprimerad i flera år utan att ha veta om det, ingen aning :)

• Anonym

Minst en gång om dagen.. Har väl hänt ibland att det gått 1 ½ dygn mellan oxå såklart.. Men pga flytningar och svett byter jag varje dag. Sover utan och då kan jag verkligen inte sätta på mig samma som jag hade dagen innan.. Då har dom ju blivit stela av flytningar

Även min sambo byter kalsonger varje dag :) 

Vilket man inte kan säga att ett av mina ex gjorde.. där fick jag tjata om ca varannan vecka om att han skulle ta en dusch och byta kläder (han trodde det räckte med att tvätta sig under armarna USCH!!)

• Anonym

byter varje morgon och varje dag efter dusch... trodde det var en självklarhet...
    men som TS skriver att hon inte byter på 2-3 dar, så kan man väll inte duscha på 2-3 dar heller, för man tar väll inte på sig samma trosor efter man duschat?!

USCH!!!!!!!!!

• Brio
    ladyshady skrev 2011-07-29 17:44:47 följande:
    Minst en gång om dagen. Skulle jag duscha två ggr en dag så byter jag efter varje gång.
  • Glitter2

Minst en gång om dagen såklart! Fick vi lära oss både på hemkunskapen och biologin i skolan

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)