Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Varje dag, ibland 2 ggr om dagen ifall jag tränat eller gjort nåt annat som kräver dusch och tros-byte. Om man inte byter varje dag så hoppas jag att man själv är den enda som känner den ofräscha doften som skulle uppstå.
1-2 gg / dag, beroende på om jag tränar eller inte. Jag byter också oftare när jag har mens, om det är varmt ute och man känner sig ofräsch eller om jag t ex ska bort på kvällen och har duschat en gång så tar jag, självklart, ett par nya trosor.
Är jag på landet så kanske jag inte duschar varje dag (fräschar i så fall ändå upp mig med litet "skvalp" av vatten och annat), men jag tar ändå alltid fräscha trosor varje dag.
Jag fattar inte än hur tråden har lett från att Ts frågade hur ofta vi byter trosor till vad som verkar vara en stor diskussion om Africa.. hmm..
Ja ja.. jag byter iaf varje dag eller varannan.. :P
Mycket snack om flytningar, men det är bara en sak av tre. Även om du är noga med att torka dig efter varje toalettbesök, som jag förutsätter att alla här inne är, så kommer det ändå urin och bakterier från analen som gör det en självklarhet att duscha av sig varje dag. Jag känner mig fräsch och renlig av mig, men ändå är det skillnad på lukten från musen nytvättad på morgonen och "otvättad" på kvällen. Sen tillkommer det en massa svett under natten.
Två gånger om dagen. Tycker att man bör byta iaf en gång om dagen, allt annat är äckligt.
Varje dag och varje gång jag duschat tränat osv.