Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Byter minst en gång om dagen, vare sig jag duschat eller ej.
De flesta fiser/fjärtar väl? Läste nånstans att en fjärt avger pyttesmå partiklar (blä) så även om man inte har flytningar ( som de flesta kvinnor faktiskt har) så är det nog bäst ändå att byta varje dag.
MINST en gång dagligen. Vidrigt annars juh!
Pensionär: men du, beroende på var man är i cykeln har man ju olika mängd på flytningar och dessutom om man har string så är tygytan oftast ganska liten. Kring äl brukar mina trosor också bli dränkta av flytningar. Eller om jag är kåt en hel dag. Mumma! Så klart att man vill byta då när man kommer hem.
Jag byter varje dag. Har trosskydd som jag byter flera ggr varje dag. Tvättar trosor i minst 60 C.
Ni som inte byter varje dag. Har ni inte lärt er att man ska tvätta sig i underlivet varje dag, byta trosor varje dag samt tvätta underkläder i 60 C därför att det blir inte rent annars.
Jag ÄR ren och fräsch om jag duschar och byter undies en gång i veckan. Den enda gången mitt underliv protesterat är då jag duschat och tvättat oftare, då fick jag svamp. Min gynekolog sa till mig att underlivet fick en felaktig miljö, att de flesta kvinnor tvättar sig för ofta snarare än för sällan... Sålänge man känner sig fräsch så är man ju det. Man bör inte tvätta sig flera ggr per dag sa de på gyn, om det inte är så att man sexat eller så.
1 gång om dagen och efter jag duschat.
Dock luktar mina trosor ingenting efter en dag..