• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (pensionär)
    Insatt skrev 2011-07-31 14:10:37 följande:
    Underlivet är en av de delar av kroppen man svettas mest om.
    Oj!   Finns det deodorant för underlivet?
  • Insatt
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-31 14:16:08 följande:
    Oj!   Finns det deodorant för underlivet?
    Det tror jag inte rekommenderas.
  • LokesMamma84
    Anonym skrev 2011-07-29 17:33:11 följande:
    Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
    varje dag. ibland 2 ggr om dagen. ofräscht annars.
  • Fraajdaa

Jag byter trosor varje dag.. om jag badar på samma dag byter jag även till nya.. det är som att duscha och sätta på sig svettiga strumpor och använda trosor igen.. Äckligt.. skulle aldrig falla mig in!

• Anonym (12345)

Så jäkla knäppt att liksom mena på att det är "ofräscht" om man inte tvättar sig oftare! Skrikandes Inte vårt fel att NI har en massa äckliga flytningar att dras med, som gör att NI känner ER ofräscha!
    Jag är INTE ofräsch, jag har turen att inte ha en massa sekret som flyter ut i tid och otid!

• Fraajdaa

det har väl ingenting med flytningar att göra.. trosor är sä näre ens privata hela tiden. och man gör ju en hel del under en hel dag. det kan ju bli bakterier i din m*tt vilket kan ge dig urinvägsinfektion eller dylikt. Plus att använder du trosor en längre tid så tror inte jag att inge vill ha spontan sex direkt med den gamla trosan på!

• Anonym (12345)
    Fraajdaa skrev 2011-07-31 14:26:32 följande:
    det har väl ingenting med flytningar att göra.. trosor är sä näre ens privata hela tiden. och man gör ju en hel del under en hel dag. det kan ju bli bakterier i din m*tt vilket kan ge dig urinvägsinfektion eller dylikt. Plus att använder du trosor en längre tid så tror inte jag att inge vill ha spontan sex direkt med den gamla trosan på!
    Ingen, absolut INGEN partner jag haft har klagat på mig eller min hygien. Snarare tvärtom! Förvånad
  • Anonym

Jag byter trosor varje morgon när jag vaknar. Och varje gång jag har duchat.  Och självklart byter jag trosor om det skulle hända en olycka vid mens eller så men det ser jag som självklart.

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)