• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • volbabe
    Eufori skrev 2011-07-31 08:35:55 följande:
    Två gånger om dagen. Tycker att man bör byta iaf en gång om dagen, allt annat är äckligt.
    Håller med, trosan luktar efter en dag....skulle man då ha dem i 3 (!) dagar?? UUUöööörkkkk!!!
  • Hypnotica
    Anonym skrev 2011-07-31 01:17:44 följande:
    byter varje morgon och varje dag efter dusch... trodde det var en självklarhet...
    men som TS skriver att hon inte byter på 2-3 dar, så kan man väll inte duscha på 2-3 dar heller, för man tar väll inte på sig samma trosor efter man duschat?!

USCH!!!!!!!!!
    Det är många som inte duschar varje dag.
  • Anonym (pensionär)
    Kimona skrev 2011-07-30 23:40:42 följande:
    Min kropp är van att inte duscha varje dag då jag inte FICK det när vi bodde i hus och vattnet var dyrt. Skulle jag börja göra det nu skulle min hud torka ut och jag skulle få ännu mer problem med acne på kroppen
    Fick inte heller duscha särskilt ofta förrän jag flyttade till lägenhet i 20-årsåldern.   Sedan dess duschar jag gärna dagligen -  min hud protesterar inte.   Så dyrt varmvatten är knappast hela förklaringen till torr hud...
  • Anonym (molly)

Jag byter varje dag! Kan byta två gånger ibland, för en del trosor klarar jag bara inte av att sova i.. Och då byter jag igen på morgonen. Så ja, tre par trosor inom ett dygn är inte ovanligt.
    Duschar varje dag också, jag avskyr att känna mig ofräsch därnere.. huuuva.

• Anonym (pensionär)
    Kimona skrev 2011-07-30 23:43:24 följande:
    Nu har jag inte haft mens på 5 år p.g.a minipiller, men jag hade tampong som jag bytte varannan/var tredje timme och det läckte aldrig. På nätterna hade jag nattbinda och de är ju så stora att ingenting kan rinna utanför, så ja, det funkade för mig :)
    SÅ  stora nattbindor fanns aldrig där jag bodde....
  • Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-07-31 01:11:18 följande:
    Minst en gång om dagen.. Har väl hänt ibland att det gått 1 ½ dygn mellan oxå såklart.. Men pga flytningar och svett byter jag varje dag. Sover utan och då kan jag verkligen inte sätta på mig samma som jag hade dagen innan.. Då har dom ju blivit stela av flytningar

Även min sambo byter kalsonger varje dag :) 

Vilket man inte kan säga att ett av mina ex gjorde.. där fick jag tjata om ca varannan vecka om att han skulle ta en dusch och byta kläder (han trodde det räckte med att tvätta sig under armarna USCH!!)
    "stela av flytningar"   -   har du sökt för det?
  • Anonym (pensionär)
    Glitter2 skrev 2011-07-31 01:26:11 följande:
    Minst en gång om dagen såklart! Fick vi lära oss både på hemkunskapen och biologin i skolan
    Är det i skolan man numera   lär sig att byta  flera gånger om dagen!?
  • Anonym

men alla ni som tycker att de är äckligt att inte byta mer än varje dag.. är det inte NI som har äckliga underliv då? eftersom ni tydligen inte lyckas hålla underkläderna rena mer än en dag?

Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)