• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Disan

Pensionär: Du är uppenbarligen ute efter att provocera. Hoppla!

• Anonym (12345)
    Anonym (Trosan) skrev 2011-07-31 12:45:52 följande:
    Vid mens så har jag trosorna i 2 dagar om man inte har blött igenom (använder bindor)

Annars byter jag varje dag!
    Duschar du mer sällan då när du har mens? Eller känner du dig extra fräsch under mensen? Annars förstår jag inte hur du tänker där.
  • Anonym (hmm)

fattar inte varför TS vill veta detta??
    men jag byter varje dag och varje gång jag duschar...känns fräschast så!!!!!!!

• Misery
    Anonym (12345) skrev 2011-07-31 12:51:54 följande:
    Duschar du mer sällan då när du har mens? Eller känner du dig extra fräsch under mensen? Annars förstår jag inte hur du tänker där.
    Tänkte precis detsamma som dig. Men jag vet tjejer som inte duschar över huvud taget när dem har mens..hur mysigt är det då på en skala.
  • Anonym
    Anonym (Usch) skrev 2011-07-31 12:08:41 följande:
    Inga bakterier går bort under 60 C. Om du vill gå med äckliga trosor så gör det.
    mina underkläder är aldrig äckliga. du kanske luktar rutten fisk mellan benen men det gör inte jag. Om du är rädd för dina egna bakterier så är det läskigt.
  • Kimona
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-31 10:04:24 följande:
    Fick inte heller duscha särskilt ofta förrän jag flyttade till lägenhet i 20-årsåldern.   Sedan dess duschar jag gärna dagligen -  min hud protesterar inte.   Så dyrt varmvatten är knappast hela förklaringen till torr hud...
    Nej, men det förvärras om jag tvättar mig ofta, då jag som sagt har problem med acne
  • Kimona
    Misery skrev 2011-07-31 11:56:41 följande:
    Varför ska man använda samma trosor hela mensen om man inte gö det annars?
    Därför att du använder skydd när du har mens och därför hamnar inget i trosorna
  • Anonym (pensionär)
    Disan skrev 2011-07-31 12:49:14 följande:
    Pensionär: Du är uppenbarligen ute efter att provocera. Hoppla!
    Tro vad du vill.   Vill snarare lära mig mer   -  och dela med mig av det jag redan lärt mig.
  • Insatt
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-30 11:14:49 följande:
    Kan man svettas i trosorna?     Flytningar  slipper jag också.  Byter nog trosor lite oftare än du -  dock inte varje dag som tidigare i livet,  när jag jämt hade folk omkring mig.
    Underlivet är en av de delar av kroppen man svettas mest om.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)