Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?
Brrr....samma trosor i 2 - 3 dagar ..... gäller detta nu också när sommarvärmen är här?
Kräkvarning för min del, faktiskt. Byter trosor varje dag, trodde jag ärligt alla kvinnor gjorde.
Brrr....samma trosor i 2 - 3 dagar ..... gäller detta nu också när sommarvärmen är här?
Kräkvarning för min del, faktiskt. Byter trosor varje dag, trodde jag ärligt alla kvinnor gjorde.
Angående att kläderna slits i tvätten, som någon skrev. Dels blir det ju lätt missfärgningar i just trosor med tiden, så ofta vill man ju inte ha kvar dem tills de är helt utnötta ändå... Och dels så är det ju lätt att förlänga livslängden genom att hänga dem i torkrummet (eller ute på tvättlinan nu på sommaren) i stället för att tumla. Dock ska man inte ha lägre temperatur på tvättvattnet till just trosor - det behövs 60 grader för att få bort alla bakterier.
Varje dag! Ibland 2 ggr. Om vi åker och badar, eller om jag duschar under dagen så byter jag till rena, fräscha.
Samma trosor i 2-3 dagar?! *urk* Rätt småäckligt om du frågar mig... :-P
Varje dag är en självklarthet!!!