• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Fraajdaa
    Anonym skrev 2011-07-31 14:31:00 följande:

Jag byter trosor varje morgon när jag vaknar. Och varje gång jag har duchat.  Och självklart byter jag trosor om det skulle hända en olycka vid mens eller så men det ser jag som självklart.

Håller helt med!
  • Brünnhilde

Jag badar och byter trosor varje morgon, om det inte är något extremt som kommer ivägen. Känner mig inte fräsch annars.

• Trynträ
    Anonym (pensionär) skrev 2011-07-30 11:51:42 följande:
    Kläder nöts i tvättmaskin och torktumlare och man måste investera i nya....
    Oj va dyrt. Själv har jag haft trosor som säkert hållt i minst tio år. Å då var de inte dyra heller.
  • Trynträ
    Anonym (hit) skrev 2011-07-30 15:33:42 följande:
    jag fattar inte varför i Sverige inte finns bidet. Det är hur bekvämt som helst när man t. ex. har mens o behöver tvätta där nere fl ggr om dan. Hatar att man ska hela tiden hoppa in i duschen. Trååååkigt.
    På 70 talet var det vanligt med bidé men sen har det liksom försvunnit. Nu när vi renoverar badrummet kommer vi definitivt att skaffa en för det är så praktiskt. Funkar ju jättebra att tvätta små barnfötter med också som sprungit ute barfota.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (12345) skrev 2011-07-31 14:22:42 följande:
    Så jäkla knäppt att liksom mena på att det är "ofräscht" om man inte tvättar sig oftare! Skrikandes Inte vårt fel att NI har en massa äckliga flytningar att dras med, som gör att NI känner ER ofräscha!
    Jag är INTE ofräsch, jag har turen att inte ha en massa sekret som flyter ut i tid och otid!
    ALLA har sekret och flytningar...
  • Disan

Pensionär: Vissa tjejer har mycket flytningar och andra nästan inga och allt är normalt så länge de inte luktar illa.

Hur som så känns det ju fräschast att byta varje dag ändå, det är ju trots allt trosor vi pratar om här.

• lille Birger

Lilla Anita kan vara glad för hon har bytt sina trosor var dag.

• Anonym (Usch)
    Fraajdaa skrev 2011-07-31 14:26:32 följande:
    det har väl ingenting med flytningar att göra.. trosor är sä näre ens privata hela tiden. och man gör ju en hel del under en hel dag. det kan ju bli bakterier i din m*tt vilket kan ge dig urinvägsinfektion eller dylikt. Plus att använder du trosor en längre tid så tror inte jag att inge vill ha spontan sex direkt med den gamla trosan på!
  • Anonym (Usch)
    Anonym skrev 2011-07-31 13:43:22 följande:
    mina underkläder är aldrig äckliga. du kanske luktar rutten fisk mellan benen men det gör inte jag. Om du är rädd för dina egna bakterier så är det läskigt.
    Du kanske lär dig ngt när du får urinvägsinfektion och förstår var det kommer ifrån.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)