• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Kattdamen
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 13:48:08 följande:
    Jag ÄR kvinna,  jag har fött och ammat barn.    Flytningar har jag haft när jag haft gonnorre,  trichomonas -  inte annars.
    Man behöver inte märka av flytningarna speciellt mycket, men de finns där ändå.
  • Kattdamen
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:34:53 följande:
    Inte alla kvinnor besväras av ständiga flytningar!   Tvärtom kan man i åratal leva helt utan flytningar.
    Det behöver inte vara något besvär alls.

Men det är kroppens sätt att rengöra slidan. Så flytningar har du, men du behöver inte ha speciellt mycket flytningar.
  • Anonym (pensionär)
    Kattdamen skrev 2011-08-09 17:36:24 följande:
    Man behöver inte märka av flytningarna speciellt mycket, men de finns där ändå.
    Totalt torra och doftlösa?
  • Lindis1974
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:34:53 följande:
    Inte alla kvinnor besväras av ständiga flytningar!   Tvärtom kan man i åratal leva helt utan flytningar.
    Så kanske det är. Men jag har aldrig hört talas om någon som aldrig har flytningar innan.
    Fast det är inte bara det som gör att jag tycker det är vidrigt att inte tvätta sitt underliv och byta trosor varje dag.
    Det är svett ( alla svettas ), urinrester, bakterier från ändtarmen ja listan kan man göra ganska lång.
    Tre hål in i kvinnans kropp har vi där nere...
  • Kattdamen
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:38:05 följande:
    Totalt torra och doftlösa?
    De torkar, och flytningar ska inte lukta.
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:39:55 följande:
    Så kanske det är. Men jag har aldrig hört talas om någon som aldrig har flytningar innan.
    Fast det är inte bara det som gör att jag tycker det är vidrigt att inte tvätta sitt underliv och byta trosor varje dag.
    Det är svett ( alla svettas ), urinrester, bakterier från ändtarmen ja listan kan man göra ganska lång.
    Tre hål in i kvinnans kropp har vi där nere...
    Duscha är inte samma sak som att byta trosor för alla!  
  • Lindis1974
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:49:48 följande:
    Duscha är inte samma sak som att byta trosor för alla!  
    Va? Förlåt men vad menar du..?
  • Anonym (pensionär)
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:53:56 följande:
    Va? Förlåt men vad menar du..?
    Du skrev att det är vidrigt att inte TVÄTTA SITT UNDERLIV OCH  byta trosor varje dag.   Jag älskar att duscha varje dag   vilket inkluderar underlivet   (även om jag inte kunnat gör det under fjällvandring,  segling över öppet vatten och andra friluftsaktiviteter).   Nu när jag inte längre har ett jobb att gå till händer det att jag vänder trosorna om de ser fräscha ut och luktar rent och jag ska strosa omkring hemma hela dagen.
  • Lindis1974
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:59:29 följande:
    Du skrev att det är vidrigt att inte TVÄTTA SITT UNDERLIV OCH  byta trosor varje dag.   Jag älskar att duscha varje dag   vilket inkluderar underlivet   (även om jag inte kunnat gör det under fjällvandring,  segling över öppet vatten och andra friluftsaktiviteter).   Nu när jag inte längre har ett jobb att gå till händer det att jag vänder trosorna om de ser fräscha ut och luktar rent och jag ska strosa omkring hemma hela dagen.
    Menar du verkligen att du vänder på trosorna? Varför?
  • Anonym
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-09 17:59:29 följande:
    Vänder på dem???????? Du skojar hoppas jag!!!!!!????????
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)