• Anonym

Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)

Ibland byter jag inte "undisar" på två-tre dar. Tycker det är lagom. Men det är ju jag det.... Hur ofta byter ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)
  • Anonym (pensionär)
    Anonym skrev 2011-08-10 16:44:35 följande:
    Vänder på dem???????? Du skojar hoppas jag!!!!!!????????
    Jag är definitivt inte den första i tråden som skriver om det!    Skojar vi allihopa?
  • Lindis1974

Jag har nog inte läst om någon som vänder på trosorna. Några har skrivit att dem inte byter varje dag. Men vända på dem? Varför inte bara ta ett par nya ?

• NorgeJenta

Varje eller varannan dag, beror på vad det är för dag och vad jag ska göra.

• Anonym (pensionär)
    NorgeJenta skrev 2011-08-10 22:33:49 följande:
    Varje eller varannan dag, beror på vad det är för dag och vad jag ska göra.
    Tar du på dig gårdagens trosor utan att vända på dem....?
  • Anonym
    Anonym (pensionär) skrev 2011-08-11 10:29:04 följande:
    Tar du på dig gårdagens trosor utan att vända på dem....?
    Men nu tror jag att du driver med oss.... vända på trosor? Varför?
    Om dem ändå inte är smutiga som du påstår så varför vänfa alls?
    Fy vad äckligt..
  • Anonym (Hmmm)

Om man nu inte tvättar underlivet eller duschar varje dag får det stå för er. Men vad jag inte fattar är hur man kan låta bli att hålla sin stjärt ren? Alla går väl på toa 1 gång om dygnet och allt går inte bort bara för man torkat sig.
    Att gå omkring med bajsrester i rumpan i 2-3 dar går över mitt förstånd. Behövs ingen starkt parfymerad tvål för att tvätta underlivet men för att rumpan ska bli ren krävs det både vatten och tvål.

• Anonym (Minou)
    Anonym (Hmmm) skrev 2011-08-11 15:52:49 följande:
    Om man nu inte tvättar underlivet eller duschar varje dag får det stå för er. Men vad jag inte fattar är hur man kan låta bli att hålla sin stjärt ren? Alla går väl på toa 1 gång om dygnet och allt går inte bort bara för man torkat sig.
    Att gå omkring med bajsrester i rumpan i 2-3 dar går över mitt förstånd. Behövs ingen starkt parfymerad tvål för att tvätta underlivet men för att rumpan ska bli ren krävs det både vatten och tvål.
    Nej, verkligen inte.
  • Pernilla75

Svarar bara på ts:
    Jag byter varje dag, skulle tycka det var ofräscht annars.

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Anonym
    Lindis1974 skrev 2011-08-09 17:39:55 följande:
    Så kanske det är. Men jag har aldrig hört talas om någon som aldrig har flytningar innan.
    Fast det är inte bara det som gör att jag tycker det är vidrigt att inte tvätta sitt underliv och byta trosor varje dag.
    Det är svett ( alla svettas ), urinrester, bakterier från ändtarmen ja listan kan man göra ganska lång.
    Tre hål in i kvinnans kropp har vi där nere...
    Jag har aldrig flytningar, kan vara en gång om året då jag slarvat med mina minipiller och får en liten blödning, då kan jag få lite flytningar en dag innan, men annars -aldrig. Det måste vara jättejobbigt att ha flytningar jämt och så mycket att trosorna blir kladdiga. Jag byter när jag duschat, ca varannan dag eller varje beroende på om man haft sex, tränat eller liknande.
    Nja, om man är bra i magen, äter rätt så bajsar man riktiga bajsar som man helt enkelt inte behöver torka något efter, ofta torkar man bara av ren rutin. Klibbar bajset fast i din rumpa så bör du se över din kost!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-12 11:30:18 följande:
    Jag har aldrig flytningar, kan vara en gång om året då jag slarvat med mina minipiller och får en liten blödning, då kan jag få lite flytningar en dag innan, men annars -aldrig. Det måste vara jättejobbigt att ha flytningar jämt och så mycket att trosorna blir kladdiga. Jag byter när jag duschat, ca varannan dag eller varje beroende på om man haft sex, tränat eller liknande.
    Nja, om man är bra i magen, äter rätt så bajsar man riktiga bajsar som man helt enkelt inte behöver torka något efter, ofta torkar man bara av ren rutin. Klibbar bajset fast i din rumpa så bör du se över din kost!
    SOm sagt man behöver inte ha flytningar jämt . Det är äckligt som fan ändå att inte byta trosor vaje dag.
    Att tvätta sitt underliv varje dag tillhör vanligt folkvett. Inte mycket mer att säga om det.
Svar på tråden Hur ofta byter ni underkläder? (trosor)