Aprilbebis 2012
Hej hej, får man haka på här?
Är gravid med nr två och BF 11-12 april, beroende på vart man tittar
Hej hej, får man haka på här?
Är gravid med nr två och BF 11-12 april, beroende på vart man tittar
Jag ska träffa min BM redan imorgon! Ska bli spännande men samtidigt undrar jag varför jag får komma så tidigt, är ju bara i vecka 8. Med sonen fick jag komma första gången i typ vecka 13...
Humm... Idag när jag var på toa fick jag en brunaktig flytning, lite som det brukar se ut precis innan mensen kommer. Vet att det kan förekomma utan att det är något fel men blir såklart ändå lite orolig
När jag väntade sonen hade jag inga sånna problem alls... Vad tror ni, bör man kolla upp det eller avvakta?
Tack för svaren! Mailade min BM så får vi se vad hon säger. Försöker att inte oroa mig
Hej på er! Har inte varit så aktiv i tråden sen jag hoppade in, mest pga det jäkla illamåendet och tröttheten
Men jag såg att flera andra har RUL 16/11 - samma här
Ska ni andra titta på könet? Det ska vi, om den vill visa oss såklart
Lovis 1: Nja, jag har ätit Postafen bara men det har inte hjälpt så mycket plus att jag blir så trött av dem så har oftast struntat i dem. När jag väntade sonen fick jag Lergigan och de hjälpte lite mer men har inte haft tid och ork att fixa den här gången
Grattis Loppan79!!
Julia87: Åh va mysigt, grattis!
Jag börjar också känna mig lite nojjig faktiskt. Jag skrev ju att jag mått så himlans illa, och det kan jag fortfarande göra lite så och då, men inte ALLS som förut! Och med magen händer det inte mycket.. Kanske för att jag inte har nån matlust, jag vet inte. Trots att jag inte mår illa så är jag inte alls sugen på mat, vill helst bara dricka. Minns iofs att det var likadant när jag väntade sonen.. Men det är väl det här som brukar kallas spökveckorna? När man inte känner av graviditeten så mycket och det knappt syns..
Hmm.. Jag har inte heller hört att det ska kunna framkalla missfall att använda angelsound.. Har aldrig testat det själv men det kan väl inte vara så stor skillnad mot en vanlig doppler de använder på MVC? Min BM lyssnade på hjärtat när jag var där sist och då var jag i vecka 14+6..
Haha det om vänsterhänthet har jag aldrig hört förut
När jag väntade sonen gjorde vi typ 7 UL eftersom han hade oregelbunden hjärtrytm. Och han är iaf extremt högerhänt