Kaosmamma skrev 2012-01-14 16:16:45 följande:
Hej. Kanske blir snurrigt svar... precis kommit hem från sjukhus och IVA med dottern :( varit inlagda sedan i torsdags och har permis nu.
Varför du inte hittar duet begagnat är för att de är helt nya. Visst är den skön!! Men så liten =/ i sitsen, älskade den också!!
Stämmer med suflett, vi hade en hel suflett på vår gamla vagn. Och man kan dra fram den så ligger den lixom lite över liggdelen, men håller med om att de nya sufletterna är smartare, men kom också ihåg att man använder liggdel väldigt kort tid jämfört med sittdelar. Mina har haft liggdel i 2-3 månader bara.. så det går ganska fort.Jag störde mig inte på sufletten som var hel... trots att det är lite skumt med liggdelen, men som sagt så kort tid. Nu har vår nya UJ duo landat i butiken, ska hämta den när allt lugnat sig här. Spännande!
Men oj! Fy sjutton, hoppas dottern mår bättre och kryar på sig snart
Och tack snälla för att du orkade svara trots det! Har en liten fråga till, men svara bara om du orkar och hinner! Du skrev att ni bara använde liggdelen 2-3 månader. Hur gjorde ni sen? Bytte ni vagn eller hade ni bebisen i sittdelen, typ med en hård/mjuklift? Du hade faktiskt en poäng där med sufletten, och maken håller med