Aprilbebis 2012
Men fy tusan, blödande magsår! Hoppas du kryar på dig snart!
Men fy tusan, blödande magsår! Hoppas du kryar på dig snart!
Jahapp tjejer! Hur många av er tänker döpa sin bebis till Estelle om ni får en flicka?
Kaosmamma: Stackars er lilla kämpe
Hoppas det blir bättre snart!!!
En liten fråga till er alla.. Skulle ni våga resa bort till södra Frankrike över en helg med tre veckor kvar till BF? Min man kommer ev. få möjligheten att vara med på en superkul, ganska stor grej där och han vill ju såklart gärna åka - men bara om jag känner att jag kan och vill följa med. Får man ens flyga så sent i graviditeten? Skulle ni vågat? Känner att jag vill att han ska få chansen att vara med om det här samtidigt som jag är livrädd att förlossningen startar på flyget eller att vattnet går på nån gata i Frankrike!
Tack för svaren hörrni. Ja jag misstänker att jag får stanna hemma, både pga flygbolagens regler och för att jag själv tycker det känns lite osäkert. Får övertala maken att det är ok att åka utan mig
Fy vad många det är i tråden som har massa problem.. Stackare! Håller tummarna för er alla att allt går bra.
Själv är jag lite chockad över att det snart är dags, är ju i vecka 35 nu.. Har knappt hunnit reagera på att tiden sprungit iväg såhär, har inte haft några större besvär utan allt har bara rullat på, med vardag, jobb, vabb, osv.. Men det känns lite läskigt också på ett sätt. Har liksom inte hunnit förbereda mig mentalt ännu.. Men nu jobbar jag bara denna vecka ut och sen ska jag vara hemma och boa
4 små: Ja du har ju ännu fler att ta hand om, kan tänka mig att det är tre gånger så svårt att ställa in sig då!
Sista TUL och besök hos BM idag. Allt var så bra så, hon brydde sig inte ens om att sticka i fingret denna gång eftersom allt sett så bra ut hittills. Bebben är fixerad också, allaredan. Sen vägde jag mig och insåg att jag bara gått upp ca 4 kg.. Inte så konstigt egentligen, har absolut ingen matlust - är bara törstig, sååååå törstig hela tiden!
trollet83: Så spännande! Stort lycka till!
Ingen slemmis i sikte här heller. Skulle dock inte förvåna mig om hela kalaset satte igång i natt bara för att maken är borta på kryssning över natten... Och mina föräldrar som ska vara barnvakter till sonen när bebisen kommer är också bortresta på spa. Håller tummarna att jag inte har sån otur att det startar just nu
Har varken letat fram bebiskläder eller babyskydd eller fixat bb-väska... Vecka 36+1 nu och han får gärna stanna inne lite till...
Min slemmis gick också med ettan. La inte på minnet hur den såg ut, men vet att jag tänkte att "det här bara måste va slemproppen". Tror inte heller det är en myt, sorry hannis
Eller kan det vara så att han menade att det är en myt att förlossningen startar jättesnart efter att proppen lossnat? För så behöver det ju inte vara.
Nej precis. Tror min släppte en vecka innan med förra.