Aprilbebis 2012
hej allihopa, hoppas det är ok att jag hoppar in här? jag har följt tråden ett tag så det känns lite som att jag känner er redan... jag är gravid med tredje barnet, bf var satt den 12 april och det stämde med ul i v 12 och även med ÄL och när jag testade.. men på rul blev jag flyttad till den 21 april istället så jag antar att bebisen kanske är lite liten. i vilket fall gick jag över tiden med mina båda andra barn så det blir kanske "rätt" iallafall till slut. ska på tul i v 32 för att se att den växer ok och också för att kontrollera att moderkakan flyttat sig. (så du är inte ensam om det sandraa01
)
jag fick ett missfall innan den här bebisen och har därför haft en lite ångestfylld graviditet trots att allting egentligen varit bra hela tiden. jag var sjukskriven med illamående och kräkningar i början sen jobbade jag två månader och nu är jag sjukskriven igen pga foglossning. (tycker i smyg att det är rätt skönt att få lov att vara hemma och ladda batterierna lite. smärtan är jobbig men det är skönt att slippa jobba just nu..)
precis som charlotta1 har jag också två komplikationsfria förlossningar bakom mig, amningen har funkat jättebra och även om jag tycker det är jättemysigt just nu med sparkar och så så längtar jag nog lite till fölossning och bebistiden efteråt.