Aprilbebis 2012
floff: så spännande för dig!
emeilee: passa på att öva lite andning och avslappning på dina förvärkar.. om du hittar en teknik som passar dig har du ett redskap när det sätter igång på riktigt! en teknik är långa djupa andetag genom näsan där du pressar ut magen vid inandning. en annan är ett lugnt andetag genom näsan in och sedan ut genom munnen med ett litet "puh"
fjälla: tycker nog också att du ska ringa bm om du är orolig.. jag tycker min vikt hoppar lite hit och dit beroende på när på dygnet jag ställer mig på vågen men eftersom din mamma hade hf skadar det ju inte med en extra koll. hoppas allt är ok!
jag hade också bf 12 april men blev flyttad på rul till den 21. dock tror jag mer på den 12, det stämde på ul i vecka 7 och 12 plus att om den 21:e är rätt så plussade jag typ två dagar efter ägglossning.. men jag har gått över 10 dagar med de andra två så jag hamnar nog i slutet av april ändå.. men har börjat känna mig så där enormt höggravid nu så det hade ju inte gjort ngt om det kom igång lite tidigare..
var iaf hos bm igår och lillfisan är mer eller mindre fixerad och det var ju skönt.. jag har gått upp 14 kilo sen inskrivningen (men 23 jämfört med vanlig icke-gravid-vikt) kontrollodlingen jag gjorde visade på bakterier igen så jag har fått en ny runda pencillin...