Aprilbebis 2012
Sen klär jag bebis efter väder, fleece om det är ruggigt, extra tröja+ byxor om det är mildare.
Dottern kom också i april och då körde vi också lager på lager
vilket piggt och glatt gäng vi är idag, tjejer...
jag är också superseg, i både kroppen och knoppen... ont lite här och där och allmänt besvärlig..
tänk om man kunde få sova sig fram till bf...
säger som alla andra: stort grattis Trollet83!!
jag är nog rätt så klar med bebiskläderna men har inte packat väska ännu, varken till bebis eller mig...
Just nu hoppas jag att det dröjer till förlossningen... min äldsta dotter är sjuk och jag vill se henne frisk och mig själv utvilad innan det tar fart.. Hon har fått övre urinvägsinfektion och efter två besök på barnakuten fick vi komma hem igår med starkare pencillin och stränga förhållningsregler att komma in igen om hon inte blev bättre, doktorn sa att hon var ett gränsfall för om hon skulle bli inlagd och det som tippade vågen var att avdelningen var full och hon ville gärna undvika att smitta ner K med något annat också. Hon är lite piggare idag men jag vågar inte ropa hej ännu... febern var jättehög igår och hon har den där riktigt gråa ansiktsfärgen som jag lärt mig att hon får när hon är riktigt dålig.. och jag är verkligen ingen cool mamma när mina ungar är sjuka...
grästuva: även jag beklagar din sorg. kram