Aprilbebis 2012

här kommer en bild på min mage :) tänkte jag måste testa att ladda upp en... detta var för ungefär två veckor sen så magen har nog sjunkit lite sen dess..

oj vad det hänt grejer idag! Grattis till Grästuva och Omorfia och stort lycka till till emeilee och karisma!
milou: jättesöt bebis-hörna :)
grattis till lepanden och hannis!!
hannis: vad jobbigt med oron över de extra undersökningarna. hoppas att urinvägarna ser ut precis som de ska. min dotter hade reflux så om det visar ngt finns jag här att ventilera med, om du vill..
jag vaknade utan värkar i morse och eftersom de andra två förlossningarna startat med värkar på morgonen känns det "kört" för idag... min svärmor hade förutspått den 15e men så blir det nog inte... jag testade faktiskt basilikate häromkvällen (läste om det härinne) men det enda jag fick för besväret var pin-värkar i ett par tre timmar...
tänkte jag skulle få undan det sista av tvätten idag, egentligen skulle jag vilja städa hela ovanvåningen också innan bebisen kommer men jag tror inte energin finns riktigt...
majsan: grattis, vilken sötis! och så stor!
hur många är vi egentligen kvar som väntar nu, tycker det trillar in bebisar hela tiden...
åh vad skönt, då är vi några stycken kvar iaf :) Mitt bf var från början den 12 men jag blev flyttad till den 21 efter rul... jag gick 10 och 11 dagar över de andra gångerna så jag hoppas att mitt första bf stämmer och bebisen kommer runt mitt andra, om ni förstår hur jag menar...
Fjälla: är det ditt första barn? när jag väntade mitt första hade jag också lite svårt att få tiden att gå ibland men den här gången är jag bara tacksam för "tråkiga" stunder där jag kan vila...
karisma: grattis!
miss giggle: låter ju absolut som en teckenblödning.. hoppas det drar igång snart..
här händer inte mycket förutom ett jädrans humör och ont i svanken...
nej, det hoppas jag du slipper... lycka till med flyttandet iaf!Kaosmamma: är det redan dags för inskrivning? stort lycka till inför ditt snitt!