Aprilbebis 2012
Va precis hos bm och sf måttet va hela 26cm i v 24+6...
Det var i den översta kurvan.
Vad har ni haft i v 25?
Va precis hos bm och sf måttet va hela 26cm i v 24+6...
Det var i den översta kurvan.
Vad har ni haft i v 25?
Nej vi får väl avvakta och se när jag vänta sonen låg jag på mitten kurvan hela tiden och ändå kom det ut en klump på 4500g och 56cm.
Men fick tid till TUL som vi skulle på i vilket fall som helt. Så vi får väl se, inget att oroa sig över i alla fall.
Tesssibell: jag har också mycket sammandragningar denna gången, men jag har ett par varje dag som gör riktigt ont. Men det va inte heller någon fara sa barnmorskan.
Jag hade mycket sd med sonen också,
Men det är rätt jobbigt att ha sd flera gånger om dagen. Och inte prata om vilka mega sd jag får när vi har sex.
Men det ska ju inte va någon fara.
Tröttheten från helvetet har kommit på besök här nu... (hoppas den inte är här för att stanna) Och på nått konstigt vi så har sonen (som alltid sovit länge på morgonen) börjat vakna vid 6 tiden...
Blodvärdet hade gått ner från 124 till 108 så jag får väl bli bättre på att ta järn tabletterna nu.
Va skönt för er Fjälla att allt va bra.
Ja det där är lurigt med storlek på kläder jag köpte en del i 50 och 56 när vi skulle ha sonen och jag är 167 och sambon 194, vi va inte långa när vi föddes jag va 48cm sambon 52cm
Men ut kom en kille på 56cm lång
så det va till och skicka iväg sambon och mormor och farmor att handla kläder direkt. Han kunde ha 56 i ett par dagar bara... Och 50 användes inte alls.
Ska bli spännande att se hur lång lillebror är när han kommer
Måste bara tipsa om gravid massage. Va på det nu ikväll och det va helt underbart skönt..
Om man hade ont av t ex foglossning så kunde det smärtlindra det.
Jag kommer helt klart gå fler gånger resten av graviditeten...
Vi har med fått tid för TUL men inte förrän den 7/3. Hoppas nu lille skrutt växer som han ska bara.
Alltså jag har tyckt att min mage suttit långt ner denna gången men så det skulle va för långt ner. Nu har jag vänner och kunder (är frisör) som påpekar att den "sjunkit" och undrar om det inte är dax snart... Måste få in en bild i kväll eller morgon så ni får se.
Och bara för man börjat höra det så tycker jag att den är väldigt långt ner... Sitter med magen i knät och undrar om era också sitter långt ner eller alla sitter på normalt ställe
Här i Skåne är det obligatoriskt eller vad man ska säga alla gör det runt v 28