Aprilbebis 2012
På tal om ovanliga pojknamn så har vi nästan bestämt att pojken i magen kommer få heta Leonell det finns 12 män och 2 kvinnor som heter det i Sverige
På tal om ovanliga pojknamn så har vi nästan bestämt att pojken i magen kommer få heta Leonell det finns 12 män och 2 kvinnor som heter det i Sverige
Grattis godistroll
Vet hur det känns och bli flyttad vi blev flyttar fast 13 dagar från den 19/4 till den 2/5.
Jag hänger med kvar här i denna tråden känner på mig att det blir en april bebis. Har kännt på mig att han kommer innan den 19 men vi får väl se.
Väldigt många pojkar i april
Åå det är härligt att snart kunna börja köpa in bebisgrejor igen. Vi väntar en pojke till så här är en del efter storebror. Men det behöver ju sorteras om och kollas igenom.
Kanske ska ner i källaren och göra det i dag då jag e hemma med en sjuk son.
Vilken storlek man ska välja e jätte svårt. Vi köpte en hel del i stl 50 till sonen men ut kom en lång kille på 56cm så han kunde aldrig använda stl 50. Nu kommer jag Lägga ner nått set i stl 50 ( eftersom jag har det sen sonen ) och nått set i stl 56 om vi får en lång bebis till
Vi har en babytravel Amsterdam till sonen och vi har varit supernöjda med den, har aldrig upplevt tipprisken som något problem då vi alltid varit precis vid vagnen när sonen har varit i den.
Nu har vi bara köpt en ny liggdel till den så får lillebror ha samma.
Jag säger som godistroll jag hade med en toppen förlossning fast att jag blev igångsatt.
Så jag längtar med till det ska dra igång
Tråkigt att ni andra har sån oro.
Jag har me bara varit på inskrivning och ul. Sen ska jag inte dit för än i v 24 tror jag det blir Den 2/1. Sen är det väl tätare kontroller.
Usch tjejer. Har åkt på världens förkylning och inatt har jag haft hög feber.
Sen nu i morse vid 5 va jag uppe på toa och kissade och hörde ett litet plopp och torkade mig och såg blod... Ploppet var en liten blodklump som en spelkula ungefär sen kom det lite till på pappret efter åt men det verkar ha slutat nu.
Har en sån klump i magen nu så jag vet i te vad jag ska göra.
Jag är i v 19+1
Ja jag ringde och bm skulle ringa upp.
Hoppas det inte är något.
Jag vet att jag har kört på i 110 fast kroppen skriker vila men hoppas det inte är för sent att börja lyssna nu.
Grästuva nej jag har inte tagit det. Vill ju stoppa i sig så lite sånt som möjligt.
Febern ligger på 38.8 nu men var högre inatt.
Ja jag hoppas hon ringer snart.