• Thelma08

Aprilbebis 2012

Nu e jag hemkommen från akuten som bm skicka mig till direkt.
    Allt såg bra ut han sparkar på här för fullt
    Där satt lite blod i tappen men det skulle inte va någon fara. Jag hade också lågt sittande moderkaka men det var inte från den det kom som tur var.

Nu ska jag slappa på soffan och bota min förkylning

Tack för omtanken

• Thelma08

Charlotta 1: ja man får lära sig att lyssna på kroppen mer. Jag har me haft onda sammandragningar men när jag vilar går det över. Så vila nu!!

• Thelma08

Nej det e verkligen inte lätt. Vi har en trotsig snart 3 åring också, men han fick faktiskt till dagis och leka lite idag.

• Thelma08

Å det va lite häftigt vicki 83
    Vi har också en Oliwer som ska bli storebror

Vi har pratat om Leonell men hela släkten fet dissar det namnet men vi gillar det.

• Thelma08

Jag är i v 19+3 och har moderkakan i framvägg ganska lågt sittande, jag känner lite bök och några futtiga sparkar en till ett par gånger per dag.
    När jag väntade sonen så kände jag ingenting för än i v 23-24, även då moderkakan i framvägg.
    Det är inte för än i v 26 man Ska känna bebisen varje dag. Så innan dess får vi försöka att inte oroa oss

• Thelma08

Jag blev med framflyttad till maj
    Från 19/4 till 2/5
    Men ska på ett ul till i v 30 för dom tyckte det va konstigt att jag blev flyttad så långt. Mer än 14 dagar kollas väl en gång till fallande jag det dom. Och vi blev flyttade 13.

• Thelma08

På tal om Rul i Skåne så gäller det inte på CSK i Kristianstad vi får bara 1 i v 18.
    Men dom pratar ju om att alla i Sverige ska få 2 RUL

• Thelma08

jag har inte gått upp ett gram sedan inskrivningen... undra vad dom säger om det hos bm...

jag är 167  och väger 69kg..

Är det konstigt att inte gå upp något till v 21?

• Thelma08
    Längtan efter 3 skrev 2011-12-13 12:44:06 följande:
    Har du kanske mått illa å kräkts en del?!

Nej kräkts har jag inte gjort, och lite illamående haar jag ju haft men har ändå fått i mig den mängd mat som jag brukat... ibland kanske till och med lite mer.

• Thelma08

Nej vågen hemma och vågen hos bm visade inte samma det slig nog på typ 0,3 men om jag går efer vågen hemma så har den stått på samma hela tiden...
    Men bara barnet i magen växer som det ska så e jag nöjd. det e ju skönt att slippa gå upp något... sen kommer det väl senare säkert.
    Men känns lite märkligt att itne ha gått upp nångting.

Svar på tråden Aprilbebis 2012