• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Ja jag hoppas min sambo ändrar sig och vill följa med. Annars behöver han inte följa med på ul heller. Och det vill han.

• Lillebror12
    Thelma08 skrev 2011-09-10 22:40:36 följande:
    Kommer era män/sambos följa med på inskrivningen? Vi väntar 2:à barnet och min sambo tycker inte det va så viktigt denna gången... Kändes lite tråkigt att han inte vill följa med.
    Nej, tror inte det- jag tycker inte att det är så viktigt (hade gärna sluppit det själv ) och min man har ett ganska nytt jobb. Däremot ska han följa med på KUB-UL och vanliga UL och det ligger perfekt på morgonen .
  • vicki 83

nu har illamåendet slått till igen..avtog i några dagar!! typiskt när jag ska jobba 5 nätter nästa vecka
    På onsdag e det vul så skönt!! och på torsdag kommer mannen hem jippi! efter att ha vart på sjön i 4 veckor!!!

Han ska följa med på inskrivningen men kommer inte kunna gå med på alla besök! vilket inte gör mig så jättemycket..nog jobbigare för honom!

Hur går det Angiiee?

• Lazyass

Min man jobbar när jag ska på inskrivning. Men det gör inget, tycker inte det är så viktigt att han är med. Förra gången ville han vara med varje gång, men nu har jag faktiskt inte ens frågat. 

• Angiiee

Nu kom en liten klump men blod, men har fortfarande ingen smärta .. jag är förvirrad som fan må jag säga..

Ska tvinga in mig på VUL imorgon, ger blanka fan i om de kommer kosta. Jag orkar inte gå orolig längre.

• ÄlskadeT
    Angiiee skrev 2011-09-11 20:16:16 följande:
    Nu kom en liten klump men blod, men har fortfarande ingen smärta .. jag är förvirrad som fan må jag säga..

Ska tvinga in mig på VUL imorgon, ger blanka fan i om de kommer kosta. Jag orkar inte gå orolig längre.
    Åh nej, hoppas allt är som det ska!
    Klart du ska in på VUL imorgon!! Stå på dig!
  • ÄlskadeT

Idag har jag mått riktigt illa och till och med kräkts en gång. Det har inte hänt innan, är i v. 8 nu. Undrar hur det kan komma sig att jag blivit illamående så här sent?
    Med dottern kräktes jag inte en enda gång.

• Thelma08

Jag har hört att hcg nivån är som högst i v 9 alltså mest illamående fram tills dess sen kan det avta.
    Har me
    Mått illa som fan nu denna veckan är i v 9 nu.

• chiqita

ÄlskadeT: slog till ordentligt i v 8 för mig både nu och sist.. Det var också då som mina gravid-dubbelnysningar startade så skulle tro att hormonerna tar ett hopp uppåt i v 8 - och ännu värre blev det i v 9 så då blev väl hormonerna ännu fler

• Milljor

God morgon tjejer!

Angiiee: Vilken helg du har haft, lider med dig oron är förskräcklig :( Hoppas du inte blöder längre och får e tid snart så du kan lugna dina nerver, håller tummaran att allt är som det ska.

StorebrorM: Hur mår du+ Hur käns det? ska du till BM idag? Tänker på dig.

Thelma: Ang inskrivningen så ska sambon med....det är första barnet så han är jättenyfiken/orolig och vill vara delaktig i allt :)

9+6 idag går in i vecka 11 imorn tjohooo

Svar på tråden Aprilbebis 2012