• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Thelma08

Usch vad tråkigt angiiee.
    Beklagar verkligen! Kramar

• LillaTjorven
    Maximumtaste skrev 2011-09-12 13:03:34 följande:
    Hallo.. Nu går man in i v10 då:D jag märkte när jag låg på rygg i soffan igår att man kan känna livmodern väldigt väl nu:) den har kommit upp mycket högre.. Känns som en stor apelsin därinne:) jag bär väldigt långt fram så det är lätt att känna allt..vill att tiden ska gå fortare nu så det blir rul:)
    Mår fortfarande illa.. Provade seaband men det funkade inte ett dugg.,spyr inte så mycket men kväljer.. Släpper kanske snart:)

StorebrorM och angiiee: hoppas det går bra för er idag! Tänker på er. Uppdaterar favoriterna ofta för att se om ni skrivit nått:)
    hur högt kan du känna din "kula" nu?
  • So0ocker
    Angiiee skrev 2011-09-12 13:29:28 följande:
    Ja mina vänner, var på VUL och fostret dog redan i v.5.
    Känner mig .. misslyckad, 2dra missfallet, 3de gången gillt?

Nåväl, önskar er all lycka Aprilmammor, tack för all stöd ! Skål

Hoppar ur här nu.

Beklagar... Massa styrke kramar {#emotions_dlg.flower}
  • Beea

Men oj vad ni skriver här! Hinner ju inte med.

Har varit på Liseberg med familjen i helgen, 8 timmar på Liseberg och sen sov vi på hotell. Mycket trevligt hade vi.

Angiie: Beklagar! hoppas det är er tur nästa gång.

Mammabyxorna har åkt på, får riktigt ont av mina vanliga. Är fortfarande trött men mår annars bra, bara lätt illamående stundtals. Längtar till UL 20/9.
    En kollega till mig berättade att hon är beräknad 4 dagar efter mig, lite roligt!
    Min sambo följer med på allt han kan hos BM.
    Jag har så smått börjat inse at detta ska ända i min 3:e förlossning.... Tyckte det var riktigt jobbigt sist så jag är väl lite nervös men jag har ju tid på mig att vänja mig. När man väl kommer ¨så långt brukar man tycka ett det får göra hur ont det vill men ut ska den.

• chiqita

Jag har aldrig lyckats känna min livmoder och känner mig nästan lite orolig att leta, men det borde ju vara ofarligt att känna lite lätt..

• TusenTankar

Angiiee- neeee vad tråkigt att höra! Sänder en miljon kramar till dig. Ta hand om dig nu... :(

• storebrorM

Angiiee- Nej va tråkigt :( Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Här va vi inne idag igen! Kunde inte få mer positiva besked än de jag fick :) Hjärtat slog och jag är fortfarande gravid :) Är i vecka 7+3 typ :))

Hormonet hade stigit galet mycket och de var en förklaring till mitt ilamående :(

Tack för allt ert stöd!       

• ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-12 22:14:48 följande:
    Angiiee- Nej va tråkigt :( Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Här va vi inne idag igen! Kunde inte få mer positiva besked än de jag fick :) Hjärtat slog och jag är fortfarande gravid :) Är i vecka 7+3 typ :))

Hormonet hade stigit galet mycket och de var en förklaring till mitt ilamående :(

Tack för allt ert stöd!       
    Vad härligt!
  • Charlie85

Maxi.. När du säger att du bär långt fram, är de nått som är specifikt under denna graviditet eller bär man lika under alla? Dum fråga kanske men är inte så insatt :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012