• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • storebrorM

Fortfarande vet jag varken Bu eller Bä... Blev riktigt dåligt bemött av läkaren och har därför vänt mig till ett annat sjukhus, hon hade inte riktigt tida tt kolla efter ordentligt utan bara hastade igen och sen va de bra med de... I måndags såg dem ett hjärta och allt idag hittade hon ingenting :S

• JohannaB

Åh nej, storebrorM. Många tankar och tumhållningar till dig!

Jag tog första bilden igår, v 9 (8+5 igår) och skickade till mamma. Herregud alltså, vad den har vucit! Jag är bara i v 9 och man ser tydligt att jag inte bara har blivit lite tjock, utan det är en liten kula. Första graviditeten för mig, så jag är jätteförvånad över magen!
    Tack för länken till bildtråden förresten, ska kolla in den lite nu.

• JohannaB
    storebrorM skrev 2011-09-09 12:19:30 följande:

Fortfarande vet jag varken Bu eller Bä... Blev riktigt dåligt bemött av läkaren och har därför vänt mig till ett annat sjukhus, hon hade inte riktigt tida tt kolla efter ordentligt utan bara hastade igen och sen va de bra med de... I måndags såg dem ett hjärta och allt idag hittade hon ingenting :S

Sorry StorebrorM, såg inte att du skrivit förrän jag postat mitt inlägg.
    FY vad dåligt av läkaren. Även om de är stressade, så ska man bli bra bemött när man själv är orolig och ledsen.
    Vad händer nu? Kan du få göra nytt?

• storebrorM

Pratade med Hbg precis och hon ville att jag skuller inga in till Lund igen vilket känns väldigt fel :S Så ja jag vet  varken de ena eller de andra faktiskt :S

Min barnmorskemot. har stäng för veckan så det blir väll att man får vänta hela helgen innan man får något besked alls...

• mamma2kids

storebrorM:styrkekramar i massor till dig

• JohannaB

Stackars gumman!! Fattar att det är jobbigt, men kanske är det ändå värt att ringa Lund igen? KRAM!

• aprilmamma44

StorebrorM: RIng till Gynakuten ikväll och säg att du har jätteont!!!! Då MÅSTE dom ta in dig för kontroll!!!! lycka till!!!

• ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-09 12:33:44 följande:
    Pratade med Hbg precis och hon ville att jag skuller inga in till Lund igen vilket känns väldigt fel :S Så ja jag vet  varken de ena eller de andra faktiskt :S

Min barnmorskemot. har stäng för veckan så det blir väll att man får vänta hela helgen innan man får något besked alls...

Vilket sjukhus var du på idag?
  • Maximumtaste

StorebrorM: gjorde dem vul idag? Vilken vecka är du i? Jag hoppas hoppas det är bra med bebis.. Kram

• Milljor
    Kaosmamma skrev 2011-09-09 09:22:50 följande:
    Jupp är med i bildtråden :)

Storebror: nej fy vad otroligt tråkigt :( kram och håller tummar!
    Galet vilken fin mage du har!!!!!!
Svar på tråden Aprilbebis 2012