• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Angiiee

Nu är jag helt nojig, va på toa och de va rosa aktigt  på pappret !!! Gråter

• mamma2kids
    Angiiee skrev 2011-09-10 12:38:04 följande:
    Nu är jag helt nojig, va på toa och de va rosa aktigt  på pappret !!! Gråter
    Men du blöder jätte lite och slemhinnorna är jätte skör.Därför blöder man lätt näsblod tex m.m Hur har flytningarna varit senaste dagarna?
  • Angiiee

Vit vattniga, som mjölk ungefär , men nu så va de rosa i ..

• mamma2kids

De låter bra,så ska de se ut.tycker inte de är någon fara.vecka är du i nu?

• mamma2kids

Prata med din bm på måndag så kan hon säkert lugna dig och göra ett vul.Alla blödningar skrämmer livet ur en,men är tok vanligt.nu blöder du ju inte rent blod.allt är säkert jätte bra.har sj fått 4-5 missfall.och de har aldrig startat på det viset.utan droppat rött direkt.

• Maggen

Hoppar in här! :) Jag är i vecka 9 och börjar må bättre och bättre nu :) har lagt på mig lite och kroppen har förändrats en hel del. Svärmor misstänkte att jag var gravid så alltså syns det? jag är kanske i vecka 11-12 då. Man vet ju inte säkert innan ultraljud :) 

Vi har inga privata barnmorske kliniker här i Luleå / hela norrbotten så det är bara att vänta till vecka 18 nånting:/  

• Angiiee
    mamma2kids skrev 2011-09-10 12:54:27 följande:
    Prata med din bm på måndag så kan hon säkert lugna dig och göra ett vul.Alla blödningar skrämmer livet ur en,men är tok vanligt.nu blöder du ju inte rent blod.allt är säkert jätte bra.har sj fått 4-5 missfall.och de har aldrig startat på det viset.utan droppat rött direkt.
    Jo de gjorde de sist på mig med när jag fick missfall och jädra ont i magen. men ska ringa dem, vill verkligen se så allt är ok!
  • Maggen
    mamma2kids skrev 2011-09-09 08:56:06 följande:
    har eran mage blivit annorlunda kring v.9-10?tycker min har blivit degig från att ha varit uppblåst och svullen i flera veckor.
    Samma för mig! är jättedegig:P 
  • chiqita

angiiee: Det är heller inte ovanligt att man kan få som en liten blödning i samband med tiden som man egentligen skulle ha haft mens... Tror du kan ta det lugnt så länge som du inte börjar få ont och blöda ordentligt... Kram

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
Svar på tråden Aprilbebis 2012