• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

Angiiee: alla tummar och tår för dig idag!!!

Vicki: tycker du är grymt stark som är ensammen med både illamående och barn så länge.
    Illamåendet går lite i perioder här med. "Bra" i några dagar, dvs utan att spy, men så rätt vad det är går illamåendet över gränsen.

Igår lyckades jag faktiskt mota tillbaka illamåendet med äpplen

• storebrorM

har lämnat prov och ska tillbaka nu kl 9.15 blir vul då. Dock har jag inte blött mer men har en galen mensvärk. Kan varken sitta eller ligga... Får skriva efter läkarbesöket

• Milljor
    storebrorM skrev 2011-09-12 09:00:17 följande:
    har lämnat prov och ska tillbaka nu kl 9.15 blir vul då. Dock har jag inte blött mer men har en galen mensvärk. Kan varken sitta eller ligga... Får skriva efter läkarbesöket
    Oj det är ju NU!!!!! hoppas att allt går jättebra!!!!
  • Lazyass

Tänker på dig storebrorM, hoppas allt är bra.

• Angiiee

Jo ringde dit nu, kl 1 hade jag tid, kärringen va mer förvirrad än mig på morgonen,
    va tvungen att säga att jag va gravid 3 gånge, sen liksom -ojdå men de är fullt hela veckan,men jag måste få in dig idag- va göra mig orolig??

USCH aja, känns bra att jag bara behöver gå ner för en backe så är jag framme iaf

Blöder lite än men ingen smärta, är troligen ingen fara men jag vill vara 100

• Milljor
    Angiiee skrev 2011-09-12 09:44:18 följande:
    Jo ringde dit nu, kl 1 hade jag tid, kärringen va mer förvirrad än mig på morgonen,
    va tvungen att säga att jag va gravid 3 gånge, sen liksom -ojdå men de är fullt hela veckan,men jag måste få in dig idag- va göra mig orolig??

USCH aja, känns bra att jag bara behöver gå ner för en backe så är jag framme iaf

Men oj vad rörigt......men du fick en tid nu idag iaf?

Hopas allt är bra!!!!
  • vicki 83
    Angiiee skrev 2011-09-12 09:44:18 följande:

bra att du fick en tid!!Jag håller tummarna för att allt ser bra ut med lilla knodden i magen!!! kramar
  • vicki 83
    storebrorM skrev 2011-09-12 09:00:17 följande:
    håller tummar och tår att allt ser bra ut!!kramar
  • vicki 83
    chiqita skrev 2011-09-12 08:58:50 följande:
    Angiiee: alla tummar och tår för dig idag!!!

Vicki: tycker du är grymt stark som är ensammen med både illamående och barn så länge.
    Illamåendet går lite i perioder här med. "Bra" i några dagar, dvs utan att spy, men så rätt vad det är går illamåendet över gränsen.

Igår lyckades jag faktiskt mota tillbaka illamåendet med äpplen
    hihi känner mig inte så stark
    hoppas illamåendet håller sig någorlunda lugnt denna veckan, jobbar 50 timmar denna veckan!
    På onsdag är det vul! hoppas hoppas allt ser bra ut!!
Svar på tråden Aprilbebis 2012