• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor

storebrorM: Stå på dig tills du får komma till en läkare...galet att gå en hel helg utan att veta nä det är fasen inte ok...

• Kaosmamma
    Milljor skrev 2011-09-09 13:41:01 följande:
    Galet vilken fin mage du har!!!!!!
    tack så himla mycket <3 la precis upp en till faktiskt :)
    storebrorM skrev 2011-09-09 12:19:30 följande:

Fortfarande vet jag varken Bu eller Bä... Blev riktigt dåligt bemött av läkaren och har därför vänt mig till ett annat sjukhus, hon hade inte riktigt tida tt kolla efter ordentligt utan bara hastade igen och sen va de bra med de... I måndags såg dem ett hjärta och allt idag hittade hon ingenting :S

men du, blir helt ledsen hur de bemött dig!!! så är du ledsen och vet att man inte har samma fightarglöd då.. blöder du fortfarande? varma kramar till dig!
  • Milljor

animegirl: jag blev lite nyfiken och kikade in på din blogg....wow vilken härlig familj ni verkar vara och vilka underbart söta barn ni har!!!!!

• Kaosmamma
    Milljor skrev 2011-09-09 15:24:48 följande:
    animegirl: jag blev lite nyfiken och kikade in på din blogg....wow vilken härlig familj ni verkar vara och vilka underbart söta barn ni har!!!!!
    åh tack så jätte mycket :))) vi kämpar ju med ett sjukt barn men ibland när det är tufft kan det även stärka en person eller en hel familj och mer kärlek föds. Så är det hos oss <3
  • JohannaB
    {#emotions_dlg.flower} Hoppas ni får en mysig helg alla fina preggobrudar!!
  • storebrorM

Idag va jag i Lund, gjorde ett VUL och är i vecka 6+6.. FUnderar på att åka in nu under kvällen då det är jourtid och förhoppningsvis en annan läkare..

Men man börjar ju känna efter och helt plötsligt känns det som det gör ont i magen men kanske är inbillning lika mycket.. :S 

• ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-09 16:52:17 följande:
    Idag va jag i Lund, gjorde ett VUL och är i vecka 6+6.. FUnderar på att åka in nu under kvällen då det är jourtid och förhoppningsvis en annan läkare..

Men man börjar ju känna efter och helt plötsligt känns det som det gör ont i magen men kanske är inbillning lika mycket.. :S 
    Tråkigt bemötande. Jag har blivit väldigt bra bemött i Lund alla gånger utom en. Det var när jag skulle ta bort cellförändringar. Då var det en kvinnlig läkare som var totalt osympatisk och rent ut sagt otrevlig.

Kan du inte ringa dit och höra vilken läkare som tjänstgör under kvällen?
  • chiqita

StorebrorM: stor kram! Otroligt dåligt bemötande.. En del ska inte jobba med människor.. Hoppas att du får en bättre läkare om du åker dit igen. Säger som någon annan sa, överdriv och säg att du har kramper som gör riktigt ont.

Svar på tråden Aprilbebis 2012