• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Maximumtaste

Charlie85: bar min son långt fram.. Bm kunde känna allt därinne när jag vänta han:) så jag antar att det är lika ny eftersom jag känner livmodern så väl..

• storebrorM

Maximumtaste: Nej ingen förklaring bara att det är jätte vanligt att man blöder de 12första veckorna.. :S
    Dock sa han att man ALLTID ska åka in vid en blödning oavsett.. Så det är skönt att dem inte tycker man är korkad iaf! :) 

• JohannaB

Åh nej Angiiee! Många tankar och styrkekramar till dig!

Men vad skönt för dig, storebrorM!

Här gicks det in i v 10 i lördags. galet att det går så fort. Jag är väldigt öm under naveln och  får vågor av växtvärk som sedan försvinner. Illamåendet finns, men är betydligt mindre. Saamma sak med brösten, de är jättestora och ömmar, men är inte så ömma som de har varit. Skönt, men också lite oroväckande. Fast det är väl så, att det går upp och ner med hur mycket man känner?!
    Nästa måndag är det inskrivningssamtal, ska bli skönt att träffa bm igen och ta prover och bli lite nerlugnad.

Idag har jag och mannen årsdag! Inte bröllopsdag, men vi blev ihop den 13 september. BBlir helt pirrig i magen när jag tänker på att han fortfarande vill vara med mig och att vi ska ha ett litet barn tillsammans! Hjärta

• chiqita

StorebrorM: ååå så skönt att det var bra!!!

Appropå bröst som värker och växer.. La märke till en lite lustig sak igår, mitt vänstra bröst har vuxit till dubbel storlek och blivit supertungt, men mitt högra har inte vuxit alls, bara ömmar

• kendi

Jag tänkte på en sak får man filma på rul med mobil eller kamera för det skulle vart jätte kul å få titta på det hemma har ju sätt massa videos på youtube från ultraljud där folk filmar jag vet ju att man ibland får köpa dvd men om de inte har det får man väll filma själv eller??

• ÄlskadeT

Idag ska jag ta mig till Apoteket och köpa Postafen, åksjukeband och Gaviscon. Mår riktigt dåligt. Rynkar på näsan

• chiqita

Kendi: vi hade med kamera förra gången och frågade om det gick bra, men det var inga som helst problem. Ev ville hon kolla så det såg bra ut först innan vi fick börja filma men därefter fick vi filma länge

• Simpan

Vi fick också filma på rul förra ggn.

Idag har jag varit på inskrivning. Fick se den lilla via ett vanligt ultraljud. Den levde loppan där inne man såg hur den rörde sig o hoppade runt där inne. Armar o ben syntes tydligt. Åh så mysigt det var

• NINACRT

Simpan, var det pga ngt spec som du hade ultraljud på inskriviningen? vilken vecka är du i? lääängtar t rul/kub.

Svar på tråden Aprilbebis 2012