• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • mamma2kids

Gud va jag fryser hela tiden,gör ni det?min äldsta son på 8 bara skrattar åt mig o frågar fryser du mamma

• Angiiee
    chiqita skrev 2011-09-10 12:59:41 följande:
    angiiee: Det är heller inte ovanligt att man kan få som en liten blödning i samband med tiden som man egentligen skulle ha haft mens... Tror du kan ta det lugnt så länge som du inte börjar få ont och blöda ordentligt... Kram
    Jo, de är sant, ska ju ha "mens" om 4 dar så.. Får väl gå och vila och inte försöka tänka på de för mycket, men klart man blir orolig när man verkligen vill ha kvar den lilla/e .
    Dom borde väl se och höra fostret vid v.8 ?
  • Thelma08

Fy fan nu har illamåendet börjat här... tycket jag kunde pusta ut när jag va i v 9 nu och inte haft nått illamående innan... Men tji fick jag... Mår jätte illa mitt på dagen och när jag ska gå och sova... måtte det snart gå över... Har ert illamående blivit bättre??

• Maximumtaste

Angie: säkert ingen fara.. Jag gjorde vul i måndags, v7+6 och man kunde se armar ben och hjärta så visst kan du se nått nu om du gör vul:)

Hoppas det är bra med alla! Jag mår mer illa nu än jag gjort tidigare.. Springer och kväljer och spydde för ett par timmar sen fast jag ätit.. Trodde det va på väg att lugna ner sig men icke:) ser det ändå som ett bra tecken:)
    Har foglossning också så det känns att man lever.. Snart v10.. Så skönt att det börja närma sig v12.. Hoppas ni har en bra helg allihopa! Själv ska jag på middag ikväll.. Massa go mat och äppelpaj som jag längtat efter hela veckan:D

• mamma2kids

Har också börjat må as illa under denna vecka.nu när de borde börja släppa snart liksom.går in i v.10 imorn.Tröttheten kunde ta o släppa lite om inte annat jääääsp!!

• Angiiee

Rosa flytningen verkar avta, hoppas de håller sig så med. Kan inte ringa eller nå någång försen måndag, kul att allt sånt här händer på en helg SkrikandesTungan ute Känner mig på bättre humör iaf.

Tack alla för stödet, de uppskattas verkligen ! Har ingen annan att prata med direkt.

• ÄlskadeT

Jag känner fortfarande av mitt blodsocker. Trodde bara att det var efter träning, men jag känner hur det sjunker rejält även mellan måltiderna. Måste äta hur ofta som helst för att det ska kännas bra. Någon mer som känner så?

• mamma2kids
    Angiiee skrev 2011-09-10 16:48:24 följande:
    Rosa flytningen verkar avta, hoppas de håller sig så med. Kan inte ringa eller nå någång försen måndag, kul att allt sånt här händer på en helg SkrikandesTungan ute Känner mig på bättre humör iaf.

Tack alla för stödet, de uppskattas verkligen ! Har ingen annan att prata med direkt.
    Gud så skönt att höra
  • Angiiee

Jaahopp, då kom de tillbaka, mer "rosa" än förut dock ingen smärta, bara lite värk..

• silvana10
    Thelma08 skrev 2011-09-10 14:46:20 följande:
    Fy fan nu har illamåendet börjat här... tycket jag kunde pusta ut när jag va i v 9 nu och inte haft nått illamående innan... Men tji fick jag... Mår jätte illa mitt på dagen och när jag ska gå och sova... måtte det snart gå över... Har ert illamående blivit bättre??

Mitt illamående har bara eskalerat de två sista veckorna. Idag fick jag en otrolig magsveda,halsbränna och sura uppstötningar. Skickade iväg stackars febersjuke maken till apoteket för jag kan knappt gå. Så illamåendet går nog inte över på ett tag
Svar på tråden Aprilbebis 2012