Inlägg från: Kaosmamma |Visa alla inlägg
  • Kaosmamma

Aprilbebis 2012

Simpan: hoppas det bryts nu efter dropp. Gjorde inte det på mig tyvärr men vet många det funkat på, men att man behöver fylla på då och då. Men när jag kom in så var ju mina tester och prover nere på farliga resultat då är det säkert svårhävt. Tänker på dig och ha en mysig stund med droppet ;) och iphone!

• Kaosmamma

Hormonstinn: restlesslegs... Drick mycket, blir värre med lite vätska i kroppen. Ha dem högt så ofta du kan. Sen tror jag kalcium kan hjälpa men är lite osäker på den. Också haft nedrigt ont av detta men då mådde jg pyton och kräktes massor och fick inte i mig nåt. Och var lite uttorkad hela grav. Låg på sjukhus 10 veckor i sträck också. Men var riktigt jäkla dålig från v 7 till 37. Så jag tror det var vätskan för min del. Men kan ha med annat att göra också. Skit jobbigt när det är så!

• Kaosmamma

Hormonstinn: men finns det något som funkar som inte är vätskedrivande? Saft, bubbelvatten, vatten med massa citron i, lättdryck?

• Kaosmamma

Loppan: har den appen också :) såg du filmen med könet också? Den är super... Har tre appar till i telefonen och hello baby Sverige på iPad :)

Ja fy. Mina andra tre grav var fruktansvärda och särskilt sista. Men nu hoppas jag att denna blir något lättare, att jag slipper sjukhus iaf. Vore skönt! Och vet du :) är det något du undrar då hojtar du till big mama här ;) haha herre Gud! Kan inte fatta, nr 4!

• Kaosmamma

Jag har babycenter, babygruppen, liberos, gravid 1177 och My baby på iphone. Och pampers hello baby Sverige på iPad. Mysigt att se bilder osv läsa :)

• Kaosmamma

Oj. Jag har inte behövt uppge nummer. Konstigt! Ja sträckningarna känns! Tack så mycket, hoppas vi alla får må någerlunda, men alla krämpor är värt det som kommer och det har jag verkligen fått uppleva själv, på gott och ont. Hihi ja tänk om ;) min mamma har ju en tvillingbror så kanske inte helt omöjligt. Spelade i ett tjejband för övrigt som hette big fat mama ;) blir passande då höhö

• Kaosmamma

Loppan: vilken av apparna var det? Tror iofs att det är som det ska, bara att alla kanske inte är så tydliga med det? och är ju som datorn att olika sidor osv kan registrera ip adress osv. De jag tog ner var iaf väl nedladdade appar, och tror att det är lugnt. Men klart att jag började fundera lite nu!

Ja vad jag hört från bm är tvåäggstvillingar är ärftligt och enäggs slumpen, och som du säger att det hoppar över en generation vilket då är min mamma, så hihi kanske inte är helt omöjligt att jag känt på mig detta då ;) nä tror det är en där inne :) men det kan man iofs inte veta säkert. Tack för att du känner trygghet i denna big mama ;)

• Kaosmamma

Simpan: tänker på dig! Det är värt allt slit. Stor kram från en som varit i samma båt

Svar på tråden Aprilbebis 2012