Inlägg från: Kaosmamma |Visa alla inlägg
  • Kaosmamma

Aprilbebis 2012

Milljor: det var 10 veckor i sträck, låg även inne ytterligare strödagar med dropp osv på gyn. Sjuuuuk graviditet och vet fasiken inte hur jag orkade. Men blev nästan abort i v 11 för jag var väldigt trasig redan då. det tog på kropp och psyket. Det är därför jag är på helspänn nu. Men tack :) ja jag kämpade och det var ju helt klart värt det!!! Det är därför jag är på och försöker hjälpa med illamående, jag har verkligen provat allt!! Sen är alla olika också så vad som funkar på mig kanske inte funkar på andra osv men en del tips i ärmen har jag ;) och grattis till 10 veckor själv fast mer roliga :)

• Kaosmamma

Jupp är med i bildtråden :)

Storebror: nej fy vad otroligt tråkigt :( kram och håller tummar!

• Kaosmamma
    Milljor skrev 2011-09-09 13:41:01 följande:
    Galet vilken fin mage du har!!!!!!
    tack så himla mycket <3 la precis upp en till faktiskt :)
    storebrorM skrev 2011-09-09 12:19:30 följande:

Fortfarande vet jag varken Bu eller Bä... Blev riktigt dåligt bemött av läkaren och har därför vänt mig till ett annat sjukhus, hon hade inte riktigt tida tt kolla efter ordentligt utan bara hastade igen och sen va de bra med de... I måndags såg dem ett hjärta och allt idag hittade hon ingenting :S

men du, blir helt ledsen hur de bemött dig!!! så är du ledsen och vet att man inte har samma fightarglöd då.. blöder du fortfarande? varma kramar till dig!
  • Kaosmamma
    Milljor skrev 2011-09-09 15:24:48 följande:
    animegirl: jag blev lite nyfiken och kikade in på din blogg....wow vilken härlig familj ni verkar vara och vilka underbart söta barn ni har!!!!!
    åh tack så jätte mycket :))) vi kämpar ju med ett sjukt barn men ibland när det är tufft kan det även stärka en person eller en hel familj och mer kärlek föds. Så är det hos oss <3
  • Kaosmamma

Thelma: beklagar :( förlorade min pappa i cancer när jag var 19 år. Jävla sjukdom! Klart du kan vara ledsen, det är så tidigt ännu så tror inte den uppfattar något alls av det. Jag mådde var ju svårt sjuk i min tredje grav hela grav, och det gjorde att jg grät varje dag och hade ångest. Då låg jag till och med inlagd för dropp i 10 v då jg mådde illa konstant och kräktes hela tiden... Men de sa absolut inget om min sorgsenhet. Klart man kan vara ledsen. Ta hand om dig nu. Kram!

• Kaosmamma

Jätte gullig bm :) känner henne sedan innan men hade en annan för mina andra tre barn, men är jätte glad över att jg har Eva som hon heter :) sitter och jobbar med kräk upp i halsen... Kräks inte ännu men känns som det är nära... Deadline på projekt imorgon sen kan jag förhoppningsvis varva ner lite med jobbet! Knaprar mina lergigan snällt här, tror helt klart jag skulle kräkas utan dem...

Hoppas ni mår bra :) och mår mindre illa ;)

• Kaosmamma

Jag ska inte göra vul heller :) de sa att jag skulle det då jag hade rosa/orange flytningar ganska mycket, och fortsatte de skulle jg säga till så skulle det bli vul. Men inte haft fler så ser ingen anledning då man ska ha en anledning att göra det hela. Men gjorde med barn nr 2 då vi inte visste när jag blev gravid och blev det så tätt efter nr 1 förlossning. Så av 4 barn har jag gjort vul på en :) iofs så gjorde de ett på barn nr 3 i v 14 för jag låg inne med dropp och dåliga värden så då ville de kika, allt bra. Inskriven är jag dock nu :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012